Sinds enige tijd hebben we problemen met de WiFi boosters, regelmatig vallen ze uit, ook als we tv aan het kijken zijn en herstarten helpt niet. We moeten telkens de bbox heropstarten en dan de wifiboosters terug opstarten en dan werkt het weer.
De afstand kan het niet zijn want een van de boosters staat op 2 meter van de bbox en de andere staat hoogstens 12 meter verder en alles op het gelijkvloers.
Zijn er problemen met de boosters?
wifi boosters verliezen dagelijks verbinding
Werk je met een switch of router achter je modem?
Ok is gebeurd ondertussen, bedankt alvast.
Ik vermoed dat u pas een reactie van een Proximus medewerker (moderator) op dit publieke forum na het weekend zult kunnen bekomen
Staan deze boosters in cascade (serie = Booster 2 op Booster 1) of in parallel (= beide Boosters op de Bbox/internetbox)? Op welke wijze zijn deze onderling en met de Bbox/internetbox verbonden? Wat is de Link Quality (groen/rood/orange)?
Deze staan in parallel en op beide boosters is een tv-box aangesloten. De boosters zijn via wifi met de bbox verbonden. De link quality is altijd groen dus dat is geen probleem.
Misschien dat er teveel apparaten via wifi verbonden zijn en dat daardoor de boosters de verbinding verliezen.
De bbox zelf geeft geen problemen want als de boosters de verbinding verliezen, werken de andere toestellen nog perfect via de wifi. Het lukt alleen niet om de boosters opnieuw te synchroniseren zonder ook de bbox te herstarten.
Ik vermoed dat u pas een reactie van een Proximus medewerker (moderator) op dit publieke forum na het weekend zult kunnen bekomen
Staan deze boosters in cascade (serie = Booster 2 op Booster 1) of in parallel (= beide Boosters op de Bbox/internetbox)? Op welke wijze zijn deze onderling en met de Bbox/internetbox verbonden? Wat is de Link Quality (groen/rood/orange)?
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.