Beantwoord

wifi booster niet inbegrepen in flex pack klacht


Beste, ik ben veranderd van een pack familus naar een flex. Als trouwe klant vind ik het niet kunnen dat ik niet in aanmerking kom voor een gratis wifi booster. Bij telenet krijgen alle klanten een gratis wifi booster ter beschikking. Als bedrijf zou u uw trouwe klanten moeten belonen en niet afstraffen. Bovendien kom ik tot de conclusie dat ik al een hele tijd te veel betaal door aan het familus pack vast te zitten. Ik werd hier niet van verwittigd dat er een voordeliger pakket was op mijn maat.

Ik wou u ook informeren dat ik een aantal maanden geleden, u tot 2x toe gecontacteerd heb om van het pickx aanbod te genieten. Dit ging opgelost worden, maar ik heb tot op heden nog niemand gehoord. Eerst was er een storing, en daarna moest ik mijn gegevens nalaten en zou ik opgebeld worden, maar tevergeefs. Als ik jullie via chat wil bereiken, wordt de verbinding telkens verbroken. Een mail kan ik niet sturen. En als ik jullie opbel, zal mij iemand terugbellen, hetgeen niet gebeurd. Ik weet het even niet meer met jullie!

 

Heel jammer.

icon

Beste antwoord door Martin 30 May 2022, 21:07

Bekijk origineel

22 reacties

FYI: Als je ook een vaste lijn inbegrepen hebt in je flex pack, dan is die booster wel gratis, en bij flex fiber zijn er zelfs twee gratis wifi boosters inbegrepen.

Reputatie 7
Badge +3

@jvh40 Je bent overgestapt van Familus (met vaste lijn) naar Flex S (zonder vaste lijn). De wifi booster is helaas niet gratis in een Flex S pack (zonder vaste lijn). Deze is enkel inbegrepen in Flex (met vaste lijn). Wat bedoel je juist met “het pickx aanbod”? Wens je een TV-optie te activeren? Momenteel is er een lopend order voor de verzending van de wifi booster. Zodra deze levering voltooid is, kan er een nieuwe aanpassing worden ingeleid. Groetjes, Antonella

Beste,

Ik heb sinds enkele weken een flex pack met vaste lijn.

Hierbij is er een gratis wifi-booster inbegrepen. Wanneer kan ik deze ontvangen, of hoe moet ik deze aanvragen.

FYI: morgen kunnen de Prox medewerkers hiervoor het nodige doen.

Reputatie 7
Badge +3

@packx 

vul je je klantgegevens in via je forum profiel?

Dan laten we dit nakijken en het nodige doen.

Ter info:  Forum Profiel

 klikken op jouw ‘icoontje’/avatar

> Mijn profiel > Bewerk profiel

> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers

> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en

> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten

Groetjes

Tina

Reputatie 7
Badge +3

@packx  Dag, het toestel zal donderdag aanstaande gebracht worden. Groetjes Luc

Reputatie 2

Ik heb ook FLEX pack met vaste lijn en diverse opties. Nietegenstaande de grote reklame over FIBER,heb ik dit laatste niet (nog niet beschikbaar). Wat de WIFI BOOSTER betreft,die kreeg ik maar met beperkingen,ttz het eerste jaar is GRATIS,achteraf is het 2,50 euro per maand (kleine lettertjes in contract). Met andere woorden Wifi booster INBEGREPEN  in je FLEX PACK is een GROVE LEUGEN PROXIMUS ! In ieder geval,als ik na één jaar mijn WIFI BOOSTER NIET GRATIS KAN BEHOUDEN,dan zal Proximus een klant verliezen !

Ter info: hier → Flex: het pack op maat met internet, mobiel en TV | Proximus  (dus geen Flex Fiber) 

Daar heb je keuze uit drie packs en als je één van deze packs kiest  en dan verder naar beneden scrolt en op voorwaarden klikt en vervolgens op algemene voorwaarden kun je zien op welke voorwaarde je recht hebt op een gratis wifi booster.

Prox medewerkers komen pas maandag terug langs.

NB: Vroeger was het simpeler , als je een pack had met vaste telefoonlijn inbegrepen had je recht op een wifi booster!

Reputatie 2

Martin,ik heb wel een FLEX pack MET TV (incl. Sport pakket) ,internet,vaste lijn,en mobiel …. . In mijn contract staat (in kleine lettertjes) WIFI booster eerste jaar gratis. Terwijl ze in koeien van letters in hun advertentie schrijven: WIFI BOOSTER INBEGREPEN IN FLEX PACK. In ieder geval zoals gezegd,als ze mij na een jaar nog maar één euro hiervoor durven aanrekenen,vliegen ze buiten.

Reputatie 2

Ik heb even de algemene voorwaarden gelezen,en inderdaad IK HEB RECHT OP WIFI BOOSTER ! Waarom dan die vermelding enkel eerste jaar gratis !?

 

Reputatie 2

Heb nog even wat informatie opgedaan,ik heb dus inderdaad RECHT op WIFI BOOSTER (ook na een jaar GRATIS). Ik meen dus dat er een misverstand in het spel. Hopelijk de komende week rechtzetting door Proximus betreffende.

Best afwachten dan tot de Prox Forummedewerkers (moderators), morgen als ze langskomen, meer duidelijkheid scheppen.

 

NB: Ik heb eens de flow gevolgd → hier,  ik zie zelf niet direct waar je vaste telefoon kunt aanvinken/kiezen .

 

Reputatie 2

Vaste telefoon kan je aanvinken in de opeenvolgende stappen “personaliseer uw pack”  ;)

Inderdaad ik had  superieure ervaring niet aangevinkt   :-)

Dan staat er onder voorwaarden ook dit : 

Wi-Fi Booster: de klant heeft recht op maximaal 1 Wi-Fi booster in zijn Flex pack met superieur internet​. Gebruik in België en altijd op aanvraag of op initiatief van de technieker.

 

@Proximus forummedewerkers  :

Heb nog even wat informatie opgedaan,ik heb dus inderdaad RECHT op WIFI BOOSTER (ook na een jaar GRATIS). Ik meen dus dat er een misverstand in het spel. Hopelijk de komende week rechtzetting door Proximus betreffende.

 

Reputatie 7
Badge +3

@novaboy1 

volgens mijn info is er op 22-4-22 een wifi booster geïnstalleerd? 

Hij staat ook op je aanrekening onder “uitrusting”? en is inbegrepen in je pack…

Groeten 

Tina

 

Reputatie 2

Inderdaad ikkreeg bij installatie een WIFI booster,maar blijkbaar is deze slechts het eerste jaar gratis !? Kan u mij bevestigen dat deze altijd gratis is ?

Reputatie 7
Badge +3

@novaboy1 

bij mijn weten zit hij gewoon in het Flex pack standaard inbegrepen, er is bij ons nog nergens melding dat hij na 1 jaar betalend zou worden.

Indien er iets zou veranderen, moet dat ook duidelijk gecommuniceerd worden.

groetjes

Tina

 

Reputatie 2

Beste,zie wat in mijn contract staat.

Wi-Fi Booster Toegevoegd - in huur Toegevoegd - WiFi Booster promo: gratis huur gedurende 12 maanden * Toegevoegd

Reputatie 2

Graag per kerende een RECHTZETTING dat deze in mijn FLEX PACK GRATIS IS.

 

Reputatie 2

Ze zijn er precies over aan het vergaderen……. (sic)

Reputatie 7
Badge +3

@novaboy1 

zo staat het nu voor iedereen:

“Met de Wi-Fi Booster vergroot je je wifi bereik of sluit je je tv draadloos aan. Je hebt recht op 1 Wi-Fi Booster in je Flex pack (op aanvraag of op initiatief van de technieker).”

de vermelde promo dateert v het moment voor de gratis booster in flex packs… totaal overbodig toegevoegd...k zie dat nergens bij klanten met flex pack; excuses; k denk dat andere forumgebruikers dit wel kunnen bevestigen

groetjes

Tina

Reputatie 2

Dank voor de info,ik zal het uiteraard in het oog houden wat er gebeurt na één jaar…. .

 

Reageer