Vraag

wifi booster linken met powerline adapter

  • 22 January 2021
  • 1 reactie
  • 135 Bekeken

Ik heb een wifi booster besteld omdat ik met mijn powerline adapter slecht beeld had op mijn kamer (2de decoder) Het beeld blijft steeds hangen. Op aanraden van proximus heb ik dan een booster besteld(die blijkbaar niet in mij pack zat). Dit zou mijn probleem moeten oplossen.

Na een aansluiten van mijn booster heb wisselt mijn lampje van oranje naar rood. Verbinding met de modem is niet top.ik kan opgenomen programma's bekijken maar geen tv.

Kan ik de booster linken met mijn powerline adapter? Ik heb boven wifi door deze adapters en dat werkt goed. Nu vraag ik mij af of ik deze kan koppelen aan de booster? Een kabel trekken is geen optie, had de coax kabel proberen te vervangen met een tip maar dit is niet gelukt. Coax zat vast...


1 reactie

aangezien je met de powerline adapter rechtstreeks problemen had dan zal je booster dit niet kunnen verhelpen. Je moogt dit natuurlijk altijd proberen als je dit wilt door je booster aan te sluiten aan je Powerline adapter

Je booster kun je die niet wat veranderen van plaats zodanig dat he link quality ledje groen oplicht want als die niet groen oplicht wil dit zeggen da je booster niet genoeg wifi signaal binnenkrijgt van je bbox 

Reageer