Vraag

Wifi booster gratis bij flex-pack


Beste, 

 

Zoals meerdere andere leden hier op het forum hebben wij een paar maanden geleden ook een brief ontvangen met daarin de melding dat ons abonnement omgeschakeld wordt naar een “flex”-pack. Volgens deze brief zou een wifi booster hierbij inbegrepen zijn en kan die booster aangevraagd worden via proximus.be/wifibooster. 

Net zoals Dannyg in deze post beschreef, stel ik ook vast dat er op de pagina hierboven geen mogelijkheid is om aan te duiden dat we die booster gratis willen ontvangen. Ik zag in de antwoorden op de post van Dannyg dat een Proximus-medewerker deze booster heeft opgestuurd. Ik heb alvast mijn profiel aangevuld zodat jullie die gratis booster ook naar mij kunnen versturen. 

 

Alvast hartelijk dank. 


33 reacties

Als je een Flex abo hebt met vaste lijn , dan heb je inderdaad recht op een gratis booster

Als de Prox medewerkers de draad opnemen zullen ze u wel verder helpen 

NB: best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
 

Als je een Flex abo hebt met vaste lijn , dan heb je inderdaad recht op een gratis booster

Als de Prox medewerkers de draad opnemen zullen ze u wel verder helpen 

NB: best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
 

Hey Martin, 

Hartelijk dank voor je snelle reactie. Alle met “privé” aangeduide velden had ik reeds aangevuld. Toch bedankt voor de tip. 

Ik neem aan dat één van de Proximusmedewerkers dit morgen dan wel zal zien en het nodige zal doen. Mocht ik nog iets kunnen doen, dan verneem ik het graag. 

Fijne avond. 

Als de Proximus forummedewerkers nog iets zouden van inlichtingen vandoen hebben zullen ze dit melden van zodra ze hier de draad opnemen morgen.

Voor u ook nog een fijne avond.

Reputatie 7
Badge +3

@Ludwine57 

zoals Martin al zei:  “Als je een Flex abo hebt met vaste lijn , dan heb je inderdaad recht op een gratis booster”

jullie hebben een Flex S (zonder vaste lijn)

Een wifi booster kan worden opgestuurd en dan betaal je 2,49 euro/mnd huurgeld.

Laat maar horen als we je nog kunnen helpen.

Groeten

Tina

@Ludwine57

jullie hebben een Flex S (zonder vaste lijn)

Een wifi booster kan worden opgestuurd en dan betaal je 2,49 euro/mnd huurgeld.

 

Dag tina.b, 

Bedankt voor je reactie. Betalend gaan we de booster op dit moment niet nemen. 

Fijne avond. 

Beste Proximus moderators,

dezelfde vraag hier.

De omschakeling naar het flex-pack is gebeurd en heb een vaste lijn.

Moet ik deze gratis booster via hier aanvragen?

MVG

inderdaad want die wordt opgestuurd op aanvraag, van zodra een Prox medewerker hier de draad opneemt zullen ze wel het nodige doen voor u.

Reputatie 7
Badge +3

@jean_dv  Dag, deze zal je ontvangen op dinsdag 27/7 . Gebracht door jullie postbode. Groetjes Luc

Reputatie 1

Ook ik heb een hele tijd terug de brief gekregen dat ik recht heb op een gratis wifi-booster.

Er staat dan serieus bij geschreven dat je hem heel eenvoudig kan bestellen via proximus.be/wifibooster.

Wat dus voor geen meter werkt en dus alles behalve eenvoudig is!

Ik kan daar wel een booster bestellen mits maandelijkse kost?

Dus hoop ik ook dat iemand me via deze weg kan verder helpen?

Ik heb dus wel degelijk een vaste lijn en Flex

Ik zou trouwen graag ook willen weten wat er eigenlijk gratis is in dit geval?

Het apparaat of ook de maandelijkse kost?

Mvg, B.

Reputatie 7
Badge +4

@Benny 1238 

betrokken booster wordt “on demand” gratis ter beschikking gesteld voor Flex klanten met vaste lijn (geen maandelijks abo & toestel terug in te leveren bij wijziging/opzeg abo)

blijkbaar zou het maandelijks abo geld dat vermeld wordt op de website automatisch niet in rekening gebracht worden op de factuur bij een abo Flex (via web)

maar Proximus medewerkers (moderatoren) kunnen u vanaf maandag verder helpen en een toestel laten geworden (via Bpost)

@Benny 1238 Beter dat je dit laat regelen door iemand van Proximus zelf morgen als ze hier de draad opnemen, dit om alle misverstanden te vermijden en er eerst een maandelijks bedrag aangerekend wordt, al zal dit achteraf ook wel recht kan gezet worden indien je flex met vaste lijn hebt.

Daarom zoals reeds aangegeven werd (bericht juist boven dit bericht ), best je forumprofiel aanvullen.  

Reputatie 7
Badge +3

@Benny 1238 

Beste,

je hebt inderdaad een flex pack met vaste lijn

ik zal een aanvraag indienen om een wifi booster gratis in je pack toe te voegen en op te sturen.

groeten

Tina

Reputatie 1

@tina.b 

Alvast bedankt, ik ben dus in blijde verwachting. :wink:

@ Alle anderen,

Bedankt voor de steun en tips.:sunglasses:

Mvg,

Benny.

 

Hallo, ik had ook graag een gratis wifi booster aangevraagd. Ik meen hier toch recht op te hebben.

Als je een flex hebt waar vaste telefonie  inbegrepen zit heb je inderdaad recht op een gratis wifi booster in bruikleen.

Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen morgen.  

Reputatie 7
Badge +3

@Stephen7  Je hebt momenteel nog een Familus pack (€72/maand). Een wifi booster is enkel gratis in Flex (€70,99/maand). Als je dit wenst schakel ik je pack om naar Flex en stuur ik ineens de wifi booster op. Groetjes, Antonella

Hallo, ik had ook graag een gratis wifi booster aangevraagd. Ik meen hier toch recht op te hebben als trouwe klant.

FYI: De voorwaarde is gewoon dat je flex pack hebt met een vaste lijn inbegrepen dus iemand met flex S heeft ook geen recht op een gratis booster. Bij flex fiber heb je zelf recht op 2 gratis wifiboosters.

Kan ik meer info krijgen over flex fiber en wat het verschil is met flex s?

FYI: Pack flex: Het op maat gemaakte GSM internet TV-pakket | Proximus

de Flex S packs zijn zonder vaste Telefoon.

Een samenvatting kan je hier vinden van de verschillende formules

→ Contract samenvatting | Proximus

Packs voor privé klanten

Reputatie 7
Badge +3

@Karen De Bosschere Je hebt een Flex S pack (zonder vaste lijn). De wifi booster is in dit geval niet gratis, maar kost 2,99 euro/maand in huur. Groetjes, Antonella

Beste,

We hebben ook een flex pack met vaste lijn maar als wij een wifi booster willen bestellen is deze niet gratis. Ik denk dat onze pack niet volledig flex is ? Kan dit nagekeken worden?

We zouden graag een wifi booster gratis ter beschikking hebben om onze wifi te versterken.

Alvast bedankt

Willy

Reputatie 7
Badge +3

@Wvdm  Dit is gratis in jou geval. Zal ik het order aanmaken?

@Luc.M Beste Luc, graag dat zou ons wifi bereik voor de tuin en de bovenverdieping kunnen verbeteren

alvast bedankt voor de opvolging.

Willy

Reputatie 7
Badge +3

@Wvdm  Staat met levering op woensdag 14/9. Groetjes Luc

Reageer