Vraag

Wifi booster gratis bij flex-pack



Toon eerste bericht

33 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Wvdm  Staat met levering op woensdag 14/9. Groetjes Luc

Als je een Flex abo hebt met vaste lijn , dan heb je inderdaad recht op een gratis booster

Als de Prox medewerkers de draad opnemen zullen ze u wel verder helpen 

NB: best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
 

Hey Martin, 

Hartelijk dank voor je snelle reactie. Alle met “privé” aangeduide velden had ik reeds aangevuld. Toch bedankt voor de tip. 

Ik neem aan dat één van de Proximusmedewerkers dit morgen dan wel zal zien en het nodige zal doen. Mocht ik nog iets kunnen doen, dan verneem ik het graag. 

Fijne avond. 

Hallo, ik had ook graag een gratis wifi booster aangevraagd. Ik meen hier toch recht op te hebben als trouwe klant.

Als de Proximus forummedewerkers nog iets zouden van inlichtingen vandoen hebben zullen ze dit melden van zodra ze hier de draad opnemen morgen.

Voor u ook nog een fijne avond.

FYI: De voorwaarde is gewoon dat je flex pack hebt met een vaste lijn inbegrepen dus iemand met flex S heeft ook geen recht op een gratis booster. Bij flex fiber heb je zelf recht op 2 gratis wifiboosters.

Kan ik meer info krijgen over flex fiber en wat het verschil is met flex s?

Reputatie 7
Badge +3

@Karen De Bosschere Je hebt een Flex S pack (zonder vaste lijn). De wifi booster is in dit geval niet gratis, maar kost 2,99 euro/maand in huur. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@Ludwine57 

zoals Martin al zei:  “Als je een Flex abo hebt met vaste lijn , dan heb je inderdaad recht op een gratis booster”

jullie hebben een Flex S (zonder vaste lijn)

Een wifi booster kan worden opgestuurd en dan betaal je 2,49 euro/mnd huurgeld.

Laat maar horen als we je nog kunnen helpen.

Groeten

Tina

Reageer