Skip to main content

hallo

k heb deze week een wijziging van tutimus naar flex daar staat dat men recht heeft op een gratis booster  wordt deze geleverd want ik krijg daar geen bericht of zo van

groeten 

Freddy van wassenhove

graag gedaan en bedankt voor de feedback


@andre 2145 

vul je je profiel even verder aan ? En graag seintje als t aangevuld is...

Dan kunnen we dit nakijken.

groetjes, Tina

 

Forum profiel : (inloggen - avatar aanklikken  scherm rechts boven - profiel bewerken)

Ter info:  Forum Profiel
Rechtsboven klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers
> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en 
> Sla wijzigingen op


Hallo Martin 

Het is al in orde alvast bedankt voor de info

Groeten Freddy


Best even bellen naar helpdesk. Die kunnen je een WiFi booster opsturen. Zorg er wel voor dat hij inbegrepen wordt in je flex pack op je factuur. Anders wordt hij apart gefactureerd ( en is het dus betalend). Ik heb ook achteraf moeten bellen..

Mvg Artie 


Straks als hier iemand van Proximus zelf langs komt zullen ze u hierbij wel verder informatie kunnen geven en dit verder regelen voor u.


De inhoud van de Flex packs is ook te vinden via https://www.proximus.be/nl/id_cr_all_flex_packs/particulieren/cr-all-flex-packs.html waar er onderaan de pagina bij de algemene voorwaarden meer informatie staat.

Groetjes,
Antonella


Reeds een maand geleden overgegaan van Tuttimus Pack naar FLex en nog steeds geen Wifi booster ontvangen (ondanks dat ik recht op heb) ?


Reageer