Beantwoord

Wifi Booster

  • 27 November 2021
  • 15 reacties
  • 1493 Bekeken

Beste, ik gebruik mijn Wi-Fi Booster al een tijdje niet meer. Kost me 2,49€/m wil hem terug inleveren. Hoe doe ik dat. Voor het binnenkort opslaat naar 2,99€/m

icon

Beste antwoord door HeidiE 29 November 2021, 10:34

Bekijk origineel

15 reacties

FYI: Proximus forummedewerkers komen pas maandag terug langs en kunnen voor retourlabels zorgen om die via Bpost terug te sturen maar ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen maandag.  

NB: Iemand die van Proximus zelf is, komt hier niet langs op het forum tijdens weekends en feestdagen.
Als bijkomende info: ☎️ 0800 22 800 (gratis) voor hulp is wel nog te bereiken dan.

hier staat ook wat uitleg Een toestel terugsturen of omruilen | Proximus maar is soms niet gemakkelijk om te weten welke keuze je juist moet maken, in dit geval nadat je de labels opgestuurd gekregen hebt:

Huur je het toestel? Volg dan deze stappen:

  1. Print het label uit dat je via e-mail (of post) ontvangen hebt om je oud toestel terug te sturen. Als er vermeld wordt dat je toestel niet meer van waarde voor ons is, dan ontvang je geen label. In dit geval mag je het toestel houden of terugbrengen naar het containerpark.

    Kun je het label niet uitprinten of vinden? Toon dan de digitale barcode in MyProximus  (In de MyProximus-app, tik op jeprofielicoon en Bestellingen) wanneer je naar een bpost in uw buurt gaat. Opgelet: Momenteel kan dit enkel bij bpost, niet in Kariboo punten. Let er ook op dat retourzendingen niet worden geaccepteerd in bpost Cubees.
  2. Stop al je toestellen in een kartonnen doos, zonder andere accessoires. Sluit de kartonnen doos en kleef het label op de doos. 
  3. Ga  naar een bpost in je buurten geef het pakket gratis af.
Reputatie 7
Badge +3

Dag @Kurtvdp we zullen het nodige doen om de huur van dit toestel stop te zetten en retourlabels op te sturen. Groetjes, Heidi

Heidi , 

Alvast bedankt. 

 

Heidi, 

Ik heb nog steeds geen retourlabel ontvangen. 

Groetjes 

Kurt

 

Reputatie 7
Badge +3

@Kurtvdp Misschien eens kijken in u spamfolder/junkmail als deze daar niet is terecht gekomen.Indien niet laat het ons weten zodat we het nodige kunnen doen.Groetjes,Joel

Joël M

Née, niets in spam of junk ontvangen. Dus nog altijd niets ontvangen (retourlabel)

Grtj.

Kurt

Reputatie 7
Badge +3

@Kurtvdp Je zou de mail net moeten hebben ontvangen. Groetjes, Antonella

Beste, 

Ik heb via proximus een nieuwe booster aangekregen om dat er een defect zit in mijn huidige booster.

Er zat een retour via mail hoe ik deze moest terugsturen maar deze vind ik niet meer terug

Mijn exuses 

Kunnen jullie aub een nieuw retour label opsturen? 

Ik dank u vriendelijk 

Gert Buitink

Reputatie 7
Badge +3

@Gert.B

mail is ondertussen verzonden mét label

Groeten

tina

Beste Proximus, ik wil mijn WiFi booster stop zetten. Kunnen jullie mij de nodige labels versturen? Alvast bedankt!

Groetjes, Alexandra

maandag komen ze hier terug langs en zullen ze die u wel opsturen 

Reputatie 7
Badge +3

@Alimaxjefonsje  Dag opzeg is uitgevoerd. Fijne dag nog.

Beste, ik zou ook graag mijn wifi booster opzeggen maar ik vind dit nergens terug op de website. Hoe kan ik dit doen? Groeten

@Shanavdb 

  • mss eens kijken  in Myproximus  > klik onderaan rechts op  “abonnement opzeggen” daar alleen de wifibooster aangeven om op te zeggen. 
  • Anders afwachten tot PX medewerker maandag hier de draad opneemt en omdat de PX forummedewerkers u zouden kunnen verder helpen en meer informatie geven:
    Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
    In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of er om gevraagd wordt.
    Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 
    Meldt het hier zodra dit gebeurd is.
Reputatie 7
Badge +3

@Shanavdb  Dag Shana, ik heb de opzeg voor je ingevoerd. groetjes Luc

 

Reageer