Vraag

wifi

  • 9 April 2021
  • 9 reacties
  • 53 Bekeken

Reputatie 1
Badge

IK heb al meer als 4 dagen problemen met mijn Laptop, als ik probeer van op een site, in dit geval de overheid in te loggen duurt het zo maar even oneindig voor ik een verbinding krijg, en ik van armoede zeg verekt.Leuk is heel anders, maar ben dat al gewoon van Proximus.

anitta


9 reacties

heb je dat ook voor met een ander toestel dan je laptop en ook met andere browsers 

je kunt altijd eens de bbox resetten = 20 seconden het resetknopje achteraan ingederukt houden vooraleer het terug los te laten

Reputatie 1
Badge

goede avond Martin, zoals ge weet heb ik dit circus al vele malen doorlopen, ik denk dat ze eens dringend hier de boel moeten komen nazien, kunt ge dat eens aankaarten aub.

mvgr Annita

Maandag komen de prox forummedewerkers hier terug langs en kunnen ze met u verder afspreken om eens een technieker langs te laten komen.

Reputatie 7
Badge +5

@annita Heb je dit enkel op je laptop? Heb je dit enkel op websites van de overheid of ook op andere?

Reputatie 1
Badge

Beste Daisy,

Laat ons zeggen van de 50 keer dat ik op het web een site wil openen, toch zeker een 30 keer dat ik naarhet molentje moet zitten kijken.En ik heb al zoals Martin vertelde de Bbox, gereset, dus wel zonder resultaat. 

vriendelijke goeten

Annita

Reputatie 7
Badge +5

@annita Heb je dit ook op andere toestellen? Heb net een meting gedaan en ik zie geen enkele storing op de wifi of de fysieke kabel.

Reputatie 1
Badge

goede middag Daisy, ik ben, momenteel op mijn pc(laptop) bezig en ik heb nog steeds die vertraging, niet op mijn GSM of Tablet alleen PC, en die is nagekeken ??

Mvgr Annita 

Reputatie 7
Badge +5

@annita Aangezien je het enkel op je laptop hebt vermoed ik dat het toch met je toestel te maken heeft. 

Reputatie 1
Badge

Daisy, ik heb het laten nakijken , omdat ik zoiets al vermoede, maar ik zal het dus nog eens laten nakijken. Bedankt voor de moeite.

Vriendelijke groeten, Annita 

PS; ik ga morgen eens proberen met de pc van mijn zoon, en laat U dan iets weten ok.

Reageer