Beantwoord

WiFi

  • 11 November 2016
  • 10 reacties
  • 269 Bekeken

Reputatie 4
Badge +2
Ik krijg dagelijks enkele malen het bericht deze pagina is niet bereikbaar als ik klik op oplossen krijg ik wifi adapter opgestart en kan ik verder.
Als zegt geen oplossing gevonden klik ikop internettoegang en op WiFi uit en aan krijg ik toegang.Ik vind dat vervelend want noch Proximus -Acer en Norton hebben mij niet kunnen helpen.Wat kan ik nog doen?
icon

Beste antwoord door Wim 12 November 2016, 11:17

Bekijk origineel

10 reacties

Vink ook eens het vakje aan waar staat automatisch verbinden (staat bij de wifi SSID die je gekozen hebt om verbinding te maken met het wif signaal van je bbox)
Reputatie 4
Badge +2
Beste Martin dat dat vakje staat aan gevinkt maar toch krijg ik nog af en toe een onderbreking.
Reputatie 4
Badge +2
Hoe sterk is je WIFI signaal ?
Reputatie 4
Badge +2
Beste Grand Master dat weet ik niet en hoe kan ik dat te weten komen?
Reputatie 7
Badge +6
Beste Grand Master dat weet ik niet en hoe kan ik dat te weten komen?
Jan,
Rechtsonder je PC scherm staat normaal gezien een icoontje actief die de sterkte van je wifi-verbinding weergeeft. Hoe meer blokjes, hoe sterker het signaal. Als je daarop klikt, zie je zoiets:

Reputatie 7
Badge +6
Meer info vind je ook hier.
Reputatie 4
Badge +2
Beste Grand Master dat weet ik niet en hoe kan ik dat te weten komen?
ik heb een punt en drie boogjes
Reputatie 6
Badge +3
Je kan ook best een app installeren uit de Windows of android store waarmee je de wifi signalen van je omgeving kan bekijken.
Jan Roelants,
Heb je het zowel voor op de twee wifi banden 2.4 en 5.0, als je nu de 2.4 gebruikt probeer het dan eens op de 5.0, als je acer zijn wifi netwerkkaart de wifi 5.0 Ghz ondrsteunt.
Reputatie 4
Badge +2
Jan Roelants,
Heb je het zowel voor op de twee wifi banden 2.4 en 5.0, als je nu de 2.4 gebruikt probeer het dan eens op de 5.0, als je acer zijn wifi netwerkkaart de wifi 5.0 Ghz ondrsteunt.

Ik heb alles gedaan hetgeen mij aan bevolen is en wacht nu af. Aan allen die mij goede raad hebben gegeven zeer bedankt Jan

Reageer