Vraag

Werken

  • 22 February 2021
  • 7 reacties
  • 80 Bekeken

  • Practitioner
  • 40 reacties

Vorige week zijn hier techniekers geweest. Ze hebben en nieuwe kabel gestoken.

Nu, daarvoor had ik 46 Mbps en nu nog amper een 27.

 

Heeft dat daar iets mee te maken of is er terug iets mis ouzo?

 

gr.

Peggy


7 reacties

Waarschijnlijk de DLM die deze lijn nog moet evalueren om te proberen je lijnsnelheid te verhogen, maar een prox medewerker kan straks het DLM proces even natrekken.

Ik lees hier ook iets over de conductor uitzetten als je met Apple producten werkt. Telt dit voor iMac ook? Als ja, we hebben enkel Apple producten.
Of is dit enkel via Wifi?

Reputatie 7
Badge +4

Vorige week zijn hier techniekers geweest. Ze hebben en nieuwe kabel gestoken.

Nu, daarvoor had ik 46 Mbps en nu nog amper een 27.

 

Heeft dat daar iets mee te maken of is er terug iets mis ouzo?

 

gr.

Peggy

hi peggy, ik kijk om je snelheid terug te verhogen

@jonathandr Bedankt!

@jonathandr 

had je de snelheid al terug kunnen verhogen?

En weet je of die conducter uitzetten, ook iets aan de snelheid kan doen?

Reputatie 7
Badge +5

@nosy De snelheid die nu binnenkomt op je modem is 69mbps.

@DaisyS  Bedankt! En weet jij iets over die conductor?

Reageer