Beantwoord

webtop error

  • 31 October 2021
  • 29 reacties
  • 1315 Bekeken


Toon eerste bericht

29 reacties

Beste allen, 

ik heb eveneens al een paar maanden ‘de onverwachte fout’ berichtgeving op mail en des te vaker de boodschap ‘webtop error’ waardoor ik geen mails meer verzonden krijg. Vroeger had ik die fout zelfs niet. Bestaat er hiervoor reeds een oplossing? Alvast bedankt voor reacties.

Reputatie 5
Badge +2

hier ook nog altijd mails die niet in volgorde binnenkomen, gisteravond wat opkuis gedaan in de mails

verwijderd mails verwijderd maar toen ik bezig was kwam er een foutmelding en toe waren meer dan de helft van in box ook weg en komen er precies ook niet meer in, jammer

er stonden er toch enkele belangrijke tussen, best dat ik meeste ook direct bewaar in een andere map want die zijn gelukkig niet weg

er gebeuren toch rare dingen, iemand vertelde me dat er sedert gisteren zelfs geen mails meer binnen komen , nog erger dit

 

Reputatie 7
Badge +5

@Lientje000 Ik heb het doorgegeven voor onderzoek. We merken dat er zich met de nieuwe lay-out wat fouten voor doen.

Reputatie 1

Dank je Daisy, het probleem doet zich voor als ik inlog met mijn hoofdaccount en switch naar het andere mailadres dat er onder staan, de mails komen binnen maar ik kan niets versturen. Sinds de nieuwe layout heb ik heel veel problemen, zo ook mails zonder kliklink - op de plaats waar ik moet klikken staat geen balk, mails aan mezelf komen in spam, mails komen niet chronologisch binnen dus aan het einde van de dag komen er nog mails binnen van de ochtend, de weergave binnen de mails is soms met blokjes en lijnen door afbeeldingen… zucht… 

Maar goed, ik blijf hopen en ben blij met je ractie

Reageer