Vraag

Websites blokkeren bbox3: # karakters beperkt? (128)

  • 24 February 2018
  • 2 reacties
  • 384 Bekeken

Hallo allen,

Ik wil graag verschillende youtube-films blokkeren op de bbox3. Maar wanneer ik een youtube-link wil opslaan krijg ik de foutmelding: "more than 128 blocked websites are cannot be added". Betekent dit dat de 'naam' van de site niet langer kan zijn dan 128 karakters? www.sporza.be blokkeren (als test 🙂 ) lukt namelijk wel. Is hier een oplossing voor gekend?

Mvg

2 reacties

TUI: Ik hoop dat je lijst niet al te lang wordt want vroeg of laat ga je die opnieuw mogen invoeren als de bbox bv eens gereset wordt is die verdwenen, ook bij bv pushen van patches.....
En voor de bbox3 kun je deze settings ook niet saven bv. daarom is het niet verwonderlijk dat er zijn die een aparte router werken en vandaaruit gans het internetten over deze router laten verlopen, maar dan moet je weer in uw geval de wifi uitzetten op je bbox3 of anders kunnen ze langs daar weer aan de YT filmpjes.
Langs de andere kant is het ook mogelijk als ze van de buren wifi kunnen ontvangen dat ze via deze dan inloggen op Proximus fon (hotspot) om zo weer langs deze weg te kunnen onbeperkt te surfen!
Beste Martin, alsvast bedankt voor de bemoedigende woorden...😑 🙂
Ik dacht gisteren iets 'eenvoudigs' te doen. Maar dat blijkt dus goed tegen te vallen...
Misschien is het dan idd beter om er nog een router tussen te zetten...

Reageer