Beantwoord

Website users.skynet.be kan niet meer geopend worden

  • 4 September 2021
  • 7 reacties
  • 686 Bekeken

Mijn website op users.skynet.be/sky67891 kan niet meer worden geopend (foutcode 503 - temporarily unavailable). Biedt proximus nog gratis webruimte (ik had deze website reeds sinds 1996) aan of is dit vanaf nu betalend geworden?

icon

Beste antwoord door Martin 4 September 2021, 22:04

Bekijk origineel

7 reacties

zie uitleg :

En ook hier:

De server van users.skynet.be waarop mijn website staat is al uren onbereikbaar. | Proximus Forum

Beste, uit deze links moet ik dus opmaken dat vanaf 3 juni er geen gratis webruimte meer voorzien is in het abonnement van proximus?? Temporarily is dus eigenlijk definitief als men mijn website wil raadplegen? Ik zou dus mijn website via een andere host terug online moeten zetten indien ik dit wens?
Mvg Peter

Daar komt het eigenlijk op neer maar of proximus nog andere opties kan bieden daarbij kan alleen iemand van proximus zelf u verder helpen en dit als ze maandag terug langskomen.

Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.  

Beste allemaal,

hier hetzelfde, ik kan sinds enkele weken mijn site http://users.skynet.be/hvbuynder/ niet meer bereiken.

Op 1/9/een online formulier ingevuld en heb bijna onmiddellijk via mail een ticket nummer gekregen, echter na een week nog niets gehoord te hebben ook nog een brief geschreven ongeveer een week geleden, met als resultaat... tot vandaag nog geen enkele reactie van Proximus.

Ben ook gaan kijken in MyProximus/eigen site, daar word mijn paswoord niet meer aangenomen, nochtans is er een melding in MyProximus dat er geen nieuwe sites meer kunnen aangemaakt worden, maar ook “Gratis websites zijn enkel beschikbaar voor bestaande gebruikers” !!!!!

Mijn website bestaat al verschillende jaren maar is toch verdwenen.

Bedankt Proximus 

 
Reputatie 6
Badge +3

Andere bekende websites zijn ook gewoon gestopt.  Sommige toch wel interessant van mensen die gratis dienst aanbieden 

Bijv . van het belastingprogramma http://users.skynet.be/louis.raets/

 

 

Beste vrienden, kijk ook eens op volgende site: https://easyhosting.nl/webhosting/linux-webhosting/

 
Reputatie 7
Badge +4

Gratis webruimte is sinds april stelselmatig bij alle gebruikers gedesactiveerd nadat deze via mail en/of sms op de hoogte gebracht werden hiervan. Dit omdat het een sterk verouderd product was waardoor we de beveiliging niet meer konden garanderen. 

Indien je je website live wil houden:

  • kan je gebruik maken van de volledige ‘do it for me’ oplossing die Proximus aanbiedt en waar Proximus de website ontwikkelt. De DNS en mailbox zijn inbegrepen in dit product: Bizz Online. Meer info hierover vind je op www.proximus.be/bizzonline
  • kan je een domein naam nemen bij een andere domein naam leverancier (zoals bvb OVH, COMBELL, …) en een transfer doen naar deze. Je mag hierbij niet vergeten om de web- en mail server te configureren en laten verwijzen naar de DNS bij je nieuwe leverancier.

Reageer