Vraag

Website : alias

  • 16 July 2018
  • 7 reacties
  • 135 Bekeken

Ik heb momenteel een website met alias www.neos-neerpelt-overpelt.be.
Door de fusie van de gemeenten zou deze naam binnenkort gewijzigd moeten worden.
Hoe kan ik dit doen. Ik krijg voortdurend foutmeldingen (niet bereikbaar) als ik naar de module met de aliassen ga.
Bedankt,
François

7 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Dag Fans, bedoel je dat je een nieuwe domeinnaam wil? Groeten, Jimmy
Jimmy, ik wil de alias wijzigen in www.neospelt.be maar pas nadat ik de gebruikers verwittigd heb.
Reputatie 6
Badge +3
Maar dat is een hele nieuwe domeinnaam. Hiervoor moet je contact opnemen met onze klantendienst. Ik stuur het alvast even door.
Ik wil de bestaande naam wijzigen, dit is toch geen nieuwe site!
Reputatie 7
Badge +3
Frans,

via deze link bekom je meer info : https://www.proximus.be/nl/id_cb_domain/zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/producten/digitaliseer-je-zaak/domeinnamen.html#/domain. Ik stuur je vraag intern ook al door.

mvg

Tina
Beste Tina, ik heb een website gekoppeld aan mijn Skynet login bk230593.
De alias die hiermee verbonden is zou gewijzigd moeten worden.
Ik vraag geen nieuwe website. Jullie willen mij een nieuw contract opdringen en dat is volgens mij niet nodig binnen de bestaande overeenkomst.
Graag correcte info aub
Reputatie 7
Badge +4
Frans, kan je via privébericht even doorgeven over welke domeinnaam/site het juist gaat? Onder de login die je doorstuurde vinden we immers niet meteen iets terug. Alternatief kan je ook rechtstreeks contact opnemen met onze dienst hosting via het nummer 0800 234 52 (taalkeuze en dan optie 3).

Reageer