Vraag

Website


Reputatie 3
Badge +1

De laatste tijd gebeurt het vaker dat ik mijn eigen website

 

http://users.skynet.be/pr789059/

 

niet kan openen.


67 reacties

daar kom ik ook op terecht want verder kun je de route niet volgen gezien prox zelf zegt dat die verder blijkbaar wordt tegengehouden.

nee dat bedoelde ik zeker niet, het is niet omdat ik, geen probleem heb dat een andere dan geen zou kunnen hebben en wilde hiermee juist bewijzen dat het ook kan zijn als je zonder VPN werkt dat het ook iedere keer lukt en je daar geen verkeerd conclusies moogt uit trekken!,  want je had mij dit trouwens al uitgelegd gisteren dat ik dan iedere keer geluk moet gehad hebben om niet op de probleem proxi server terecht te komen .

Reputatie 6
Badge +3

Ik geraak er ook nog altijd niet op. Er is wel degelijk iets verkeerd aan Proximus zijde. Hostingpool001 Daar kom ik altijd op terecht. Het was ook met bepaalde reden waarom ik vroeg @Martin  om ook een pathping te plaatsen om te kijken of je ook exact dezelfe route volgt door de Proximus infrastructuur .

Zie hier volgende foutmelding:

 

 

Binnenkort al deze problemen van de baan: P doekt de “gratis” webruimtes op.

Reputatie 6
Badge +2

Nu ging het wel, onder Linux met Chrome.  Heeft de eigenaar van de site iets gedaan? Of Proximus?

Morgen nog eens kijken hé.

de eigenaar niet dan moet het Proximus zijn als er iets gedaan werd

Reputatie 6
Badge +2

Gaat nog altijd.

ze zullen het waarschijnlijk opgelost hebben dan bij proximus , ik ga niet meer testen want het heeft geen zin dat ik dat doe aangezien het bij nog niet misgelopen is tot nu toe.

Reputatie 6
Badge +3

Ik geraak er nu ook op zonder enkel probleem. Proximus heeft het inderdaad opgelost.

Einde goed alles goed dan :thumbsup_tone4:

Reputatie 6
Badge +2

Ja, neen, ja, neen voor het moment. Het is een loterij!

hoezo,  werkt het dan nog altijd niet goed bij u?

Reputatie 6
Badge +2

Nu weer wel -. Op een android tablet met chrome. De andere mogelijkheden heb ik nog niet georobeerd.

Reputatie 7
Badge +3

Hallo Paul,

Krijg je dan een foutmelding?

 

Geert

Reputatie 4
Badge +2

Hier hetzelfde sinds gisteren, 2 websites die ik onderhoud openen niet.

Reputatie 3
Badge +1

“Deze pagina is niet bereikbaar.”

Deze boodschap verschijnt.

Plus probeer firewall etc.

 

probeer eens als je in je webbrowser als die open staat, een privé pagina opent met volgende toets combinaties 

CTRL+SHIFT+N  ofwel CTRL+SHIFT+P   naar gelang welke browser je gebruikt en probeer zo eens 

Reputatie 3
Badge +1

Dag Martin.

Jouw oplossing werkt.

Maar ondertussen werkte het ook in de “normale” omgeving.

Bedankt.

 

Paul

Reputatie 6
Badge +3

Het probleem ligt meer aan de server zelf die bijna geen geheugen meer vrij heeft of waar de CPU tegen zijn limiet aanloopt. Bij mij blijft de pagina eindeloos laden.

dat is toch straf bij mij iedere keer ik probeer lukt dat !!!!

Reputatie 6
Badge +3

Niet echt straf als je weet dat er met een meerdere proxies gewerkt worden en vanaf 1 proxy wordt er maar een verbinding toegelaten tot de webserver. Een load balancer gaat verdelen wie hij op welke proxy server zet. Als jij gelukt hebt en komt op een proxy server die geen problemen heeft dan blijft dan kan je de webserver met verscheidene website perfect bereiken.

ja maar je zegt het juist als ik geluk heb, kan ik dan blijven geluk hebben en nooit op die probleem server terecht komen!

Reputatie 6
Badge +3

Dat is mogelijk dat hangt af van de configuratie van de load balancer of die altijd jouw publiek IP altijd toewijst aan 1 bepaalde werkende proxy server die geen problemen heeft. Het is ook een beetje hetzelfde als met de 400 bad requests fouten die niet iedereen had. Enkel Proximus kan zeggen hoe dit geconfigureerd is.

ja inderdaad daar had ik ook geen problemen meer mee 

Reputatie 3
Badge +1

Te vroeg gejuicht.

Ik krijg weer dezelfde foutmelding.

Reageer