De laatste tijd gebeurt het vaker dat ik mijn eigen website
http://users.skynet.be/pr789059/
niet kan openen.
De laatste tijd gebeurt het vaker dat ik mijn eigen website
http://users.skynet.be/pr789059/
niet kan openen.
daar kom ik ook op terecht want verder kun je de route niet volgen gezien prox zelf zegt dat die verder blijkbaar wordt tegengehouden.
nee dat bedoelde ik zeker niet, het is niet omdat ik, geen probleem heb dat een andere dan geen zou kunnen hebben en wilde hiermee juist bewijzen dat het ook kan zijn als je zonder VPN werkt dat het ook iedere keer lukt en je daar geen verkeerd conclusies moogt uit trekken!, want je had mij dit trouwens al uitgelegd gisteren dat ik dan iedere keer geluk moet gehad hebben om niet op de probleem proxi server terecht te komen .
hoezo, werkt het dan nog altijd niet goed bij u?
Heb je al eens de modem en de PC herstart?
De websites http://users.skynet.be/ zijn weer niet bereikbaar.
Kan iemand van Proximus bevestigen of dit het einde is van de gratis webruimte voor particulieren ?
Binnenkort al deze problemen van de baan: P doekt de “gratis” webruimtes op.
Omdat je niet terecht komt op de proxy server die problemen heeft. Ik wou ook even de nuance maken dat er een verschil is tussen intern en extern. Wanneer meerdere mensen het probleem hebben, kan je moeilijk zeggen dat er geen enkel probleem is.
zelfs als je geen gebruikt maakt van VPN zoals ik kan het ook dat je geen probleem hebt want ik kan altijd nog zonder probleem deze sites openen .
Problemen zijn blijkbaar van de baan.
ja maar je zegt het juist als ik geluk heb, kan ik dan blijven geluk hebben en nooit op die probleem server terecht komen!
Niet echt straf als je weet dat er met een meerdere proxies gewerkt worden en vanaf 1 proxy wordt er maar een verbinding toegelaten tot de webserver. Een load balancer gaat verdelen wie hij op welke proxy server zet. Als jij gelukt hebt en komt op een proxy server die geen problemen heeft dan blijft dan kan je de webserver met verscheidene website perfect bereiken.
dat is toch straf bij mij iedere keer ik probeer lukt dat !!!!
Het probleem ligt meer aan de server zelf die bijna geen geheugen meer vrij heeft of waar de CPU tegen zijn limiet aanloopt. Bij mij blijft de pagina eindeloos laden.
Nu weer wel -. Op een android tablet met chrome. De andere mogelijkheden heb ik nog niet georobeerd.
Dat is mogelijk dat hangt af van de configuratie van de load balancer of die altijd jouw publiek IP altijd toewijst aan 1 bepaalde werkende proxy server die geen problemen heeft. Het is ook een beetje hetzelfde als met de 400 bad requests fouten die niet iedereen had. Enkel Proximus kan zeggen hoe dit geconfigureerd is.
Ja, neen, ja, neen voor het moment. Het is een loterij!
Einde goed alles goed dan
Ik geraak er nu ook op zonder enkel probleem. Proximus heeft het inderdaad opgelost.
ze zullen het waarschijnlijk opgelost hebben dan bij proximus , ik ga niet meer testen want het heeft geen zin dat ik dat doe aangezien het bij nog niet misgelopen is tot nu toe.
Gaat nog altijd.
de eigenaar niet dan moet het Proximus zijn als er iets gedaan werd
Nu ging het wel, onder Linux met Chrome. Heeft de eigenaar van de site iets gedaan? Of Proximus?
Morgen nog eens kijken hé.
Ik geraak er ook nog altijd niet op. Er is wel degelijk iets verkeerd aan Proximus zijde. Hostingpool001 Daar kom ik altijd op terecht. Het was ook met bepaalde reden waarom ik vroeg
Zie hier volgende foutmelding:
Nee als het een routing probleem is ga je die miserie hebben in eender welke browser of onder gelijk welk Operating systeem, ik heb blijkbaar tot nu toe die route niet gevolgd waar er een probleem zit, want anders zou het bij mij ook niet iedere keer gelukt hebben
de andere persoon die ook problemen had met zijn website heeft ondertussen gemeld dat het ondertussen in orde gekomen is, maar nog afwachten of het zo blijft.
PS: De site opent nog altijd zoals het moet bij mij dus ik volg nog altijd de goeie route blijkbaar, ‘t is het moment om de op de lotto te spelen als ik daar ook zoveel geluk zal hebben
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.