Vraag

Website



Toon eerste bericht

67 reacties

@PaulBonnyns laat ons hopen dat we vlug feedback krijgen van de betrokken proximus dienst zoals SamuelD dit doorgegeven heeft, tot hiertoe heb ik regelmatig getest en werkt het iedere keer bij mij dus zal ik niet terecht gekomen zijn op deze (probleem)-server  in de server poel waar jullie wel blijkbaar regelmatig door bedient worden, maar als het maar opgelost geraakt dat is het het voornaamste.

Reputatie 7
Badge +4

Er zijn momenteel geen gekende problemen aan onze kant, de betreffende dienst doet een monitoring van de websites wanneer er geen response zou komen , maar tot hiertoe geen fouten gedetecteerd. In verband met de traceroute is het normaal dat je geen anrwoord krijgt aangezien wij aan onze kant dit hebben uitgeschakeld. 

Daardoor dat ik er ook niks kon uit afleiden, temeer dat ik dit probleem nog niet ondervonden heb.

Reputatie 7
Badge +4

@SamuelD 

https://fr.forum.proximus.be/internet-10/sites-users-skynet-be-en-panne-50507/index8.html

cfr. o.a. melding @euronamur op het fr-forum

toegegeven voor de ogenblik geen probleem noch vanaf Proximus noch vanaf Telenet aansluiting

En wel raar dat het dan in een privévenster voor sommigen wel werkt en bij anderen weer niet.

Ik test hier ook regelmatig die twee websites waarvan hier gemeld werd dat er problemen zijn en nog geen enkele keer een probleem ondervonden!

Reputatie 6
Badge +3

@WenzelR Je mag ook niet vergeten dat er ook een verschil is tussen wanneer jullie medewerkers intern de website willen bereiken en wanneer je extern de website wil bereiken bijvoorbeeld zonder gebruik te maken van de Proximus VPN. Ik krijg ook de foutmelding van proxy error,connection timed out,connection reset. Zie hier: https://nl.forum.proximus.be/internet-10/website-50414?postid=653076#post653076

zelfs als je geen gebruikt maakt van VPN zoals ik kan het ook dat je geen probleem hebt want ik kan altijd nog zonder probleem deze sites openen .

Reputatie 6
Badge +3

Omdat je niet terecht komt op de proxy server die problemen heeft. Ik wou ook even de nuance maken dat er een verschil is tussen intern en extern. Wanneer meerdere mensen het probleem hebben, kan je moeilijk zeggen dat er geen enkel probleem is.

Reputatie 7
Badge +4

@Martin ik vermoed dat het al dan niet gebruik van “Inprivate venster” er niet direct iets mee te maken heeft = het is een routerings- of ( eventueel een) server-probleem dat nog altijd niet uit de wereld is

Reputatie 7
Badge +4

Paul, 

 

Ik heb dit nu vandaag gedurende dag op heel frequente momenten getest, maar ik geraak altijd op je webruimte. Geen enkele keer heb ik een probleem gehad.
Getest met verschillende browsers ook.

Reputatie 7
Badge +4

Tja +/- 16h45 4* geprobeerd met verschillende browsers (edge, firefox, chrome) resultaat: 2*ok &  2*niet ok (met via Firefox de boodschap site niet te vinden)

Reputatie 6
Badge +2

Gelrobeerd in Android met verschillende briwsers. Gaat niet open.

hier gaat het nog altijd zonder probleem om het kwartier getest 

@Martin ik vermoed dat het al dan niet gebruik van “Inprivate venster” er niet direct iets mee te maken heeft = het is een routerings- of ( eventueel een) server-probleem dat nog altijd niet uit de wereld is

juist daarom dat het zo raar is dat het dan wel lukt.

Reputatie 6
Badge +2

Ook in Linux gaat die niet open, met verschillende browsers geprobeerd, ook incognito lukt het niet. Blijft gewoon rondjes draaien.

Gaat ook niet in Windows 7 met Firefox.

Reputatie 4
Badge +2

Problemen zijn blijkbaar van de baan.

@Jan ik zou niet te vroeg victorie roepen want het kan zoals ik vaststel ook van anderen een hele tijd goed werken en ineens is het weer van dat, maar laat ons hopen dat je gelijk hebt.

Nee als het een routing probleem is ga je die miserie hebben in eender welke browser of onder gelijk welk Operating systeem, ik heb blijkbaar tot nu toe die route niet gevolgd waar er een probleem zit, want anders zou het bij mij ook niet iedere keer gelukt hebben

de andere persoon die ook problemen had  met zijn website heeft ondertussen gemeld dat het ondertussen in orde gekomen is, maar nog afwachten of het zo blijft.

PS: De site opent nog altijd zoals het moet bij mij dus ik volg nog altijd de goeie route blijkbaar, ‘t is het moment om de op de lotto te spelen als ik daar ook zoveel geluk zal hebben :relaxed:

Reageer