Vraag

webmail problemen 'skynet gebruiker)

  • 9 December 2021
  • 8 reacties
  • 140 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Waarom werkt de toepassing webmail nog altijd niet voldoende snel. Vandaag kan ik niet inloggen. Dan weer wel dan weer niet. Soms duurt het 5 minuten om een mail te openen ( en komt er een time out).

Na 1 maand vind ik toch datdeze toepassing eindelijk fatsoenlijk zou moeten draaien, of ben ik nu de enige die problemen heeft. Heb vroeger altijd outlook gebruikt , doch werkt nie meer (kan berichtenkop niet aanpassen) , en dan weer wel. Als ik dan de werking van gmail zie , toch een hemeslbreed verschil

Graag had ik vernomen of men ng aanpassingen aan het doen is aan detoepassing om dit alles op te lossen

Dit is voor mij een hele achteruitgang , spijtig; Ben reeds 40jaar klant , doch ditbegint stil aan op mijn zenuwen te werken zo een toepassing

 


8 reacties

aan de meldingen die hier af en toe gepost worden is Proximus inderdaad nog altijd bezig aan het optimaliseren, maar mss weten de proximus forummedewerkers meer details i.v.m. de huidige stand van zaken.

Reputatie 2
Badge +1

Vandaag spookt het op deze toepassing, van alles weg , terug, aanmeldscherm?? Wat is men nezig?? Wordt onbetrouwbaar om nog een mail te versturen via proximus. Dit kan toch niet. Een toepassing zet men pas in dienst als ze werkt (ex-it). Of moeten de gebruikers de toepassing uittesten?? Ben dan maar overeschakeld op gmail. Dan weet ik toch dat mijnmail toekomt en niet verdwijnt. Wanneer gaat men een defintieve versie klaar hebben; Of wat is men bezig met mijn mails, aan het  migreren krijg ik soms. Onvoorstelbaar. Wort met de dag slechter. Antwoordtijden van 5 min om een contact te zoeken??? ENZ

Het wordt écht totaal hopeloos met proximus webmail. MAANDEN geleden wist een 2de lijnshulp te melden “dat er wat kinderziektes waren” en nog steeds is er NIETS veranderd!

De backup van een opstellende mail - zelfs met één korte zijn (!!) duurt EINDELOOS lang en lijkt alsof zware bestanden gedownload moeten worden. Als je geluk hebt, krijg je weer toegang.

Zonet de zoveelste bevriezing webmail enkel op te lossen door VOLLEDIG pc af te sluiten! Gelukkig zet ik nu backup op 1 minutt want je bent alles kwijt tussen twee backups in

Ga vooral géén mail beantwoorden en er in tussentijd  bijlagen aan toevoegen: 99% kan op blokkering. Ervaren dat je bijlagen op laatste seconde moet toevoegen en van zodra geupload DIRECT versturen of … je bent alles kwijt!

Proximus zit terug op - zelfs ONDER - het niveau van het verafschuwde belgacom. Kan moeilijk anders: supportdienst moet niet meer beoordeeld worden en een aantal onbeschaamde cowboys smijten de lijn dicht: daar sta je dan.

Walgelijk

Reputatie 2
Badge +1

Nieuwe vastelling : bentwoorden van mail, alverwege antwoord vertrekt mijn mail als antwoord; Wat moet de ontvanger denken?? Het dan maar weer het tweede deel nagestuurd in aparte mail. Zoiets is toch onaanvaardbaar. Ben k nu alleen met die miserie? Behalve LUCB??

Kun je voorlopig niet via een mail client werken zoals thunderbird bv tot alle opgelost is ?

Reputatie 2
Badge +1

ga die webmail uitengooien, en overschakelen op gmail , en thunderbird. Zo kunt ge niet werken . Ge maakt u belachelijk.

 

Thunderbird vraagt telkens ongewenst opnieuw naar wachtwoord. Oplossingen blijven uit. Af en toe inloggen en mails overzetten in mappen is OK

Raar, ik heb dit nog niet voorgehad met thunderbird, maar natuurlijk heb jij daar niet veel aan :wink:

Reageer