Vraag

Webmail instellingen

  • 27 July 2019
  • 9 reacties
  • 277 Bekeken

Badge
Beste,

Ik krijg geen enkele mail meer verstuurd via windows mail 10, nochtans gebruik ik de instellingen van proximus zoals weergegeven op hun website. Graag snel hulp voor dit probleem want er zitten al een aantal mails in postvak uit Alvast bedankt!!


9 reacties

hier op het forum komt niemand langs van proximus op het forum in het weekend, pas maandag

bellen naar de helpdesk kan wel altijd 0800 22 800
Reputatie 4
Badge +2
Wat je zou kunnen proberen is je modem resetten door even de spanning van de modem te onderbreken.
Dit werkt inderdaad in geval je op de black list terecht gekomen bent.
Natuurlijk mag je windows/mailapp geen spammails versturen of je geraakt van die blacklist niet af.
Ik zie dat je 2 mailboxen hebt, heb je dit probleem met beiden?
Lijk je dit ook te hebben als je inlogt via de website? https://webmail.proximus.be/
Badge
Via de webmail gaat het wel.....
Ik heb in het weekend nog naar 080022800 gebeld en daar zegt men dat aan mail programma ligt omdat het via webmail wel gaat????
Ik heb een tweede mail programma geïnstalleerd en ook daar werkt het niet

Dus mijn vraag zijn de instellingen boven juist?
Indien ja, waarom werkt het dan niet???

Graag een oplossing aub!
Thx
Heb je dit probleem met beide mailboxen die onder jouw account staan?
Badge
Ja

probleem ligt bij proximus want nu zie ik ook dat ik geen mail kan versturen via mijn gsm

Hallo proximus graag een antwoord en hulp voor het probleem!!
thx

mvg,
Geert B
Heb je dit probleem steeds verbonden met dezelfde modem? Kan je eens proberen via je gsm op het 4G netwerk (of een toestel op een ander wifi-netwerk)
Ik weet niet of het reeds gebeurd is maar ik zou mijn bbox toch eens herstarten (spanning 5sec onderbreken) want ik weet dat dit soms ( natuurlijk niet altijd ) kan helpen als je geen mail kunt versturen via wifi en natuurlijk zou je in eerste instantie denken dat is niet nodig want via webmail gaat het wel, enfin ik persoonlijk zou het toch proberen ☺️

Reageer