Wat met modem en decoder na opzeg

  • 24 February 2017
  • 11 reacties
  • 4918 Bekeken

Wat moeten we nu doen met onze modem en decoders? Hebben ons abonnement opgezegd omwille van verhuis.

This topic has been closed for comments

11 reacties

Reputatie 6
Badge +3
In een Proximus winkel afgeven tegen ontvangstbewijs.
Reputatie 7
Badge +1
Toen ik verhuisde kreeg ik van PX een formulier om met Kiala punt in originele doos op te sturen. Zou eens 0800-22800 bellen had ik toen ook gedaan.
Je kan gewoon kiezen volgens mij Kiala punt of zelf binnenbrengen in Proximus shop.
Het binnenbrengen is volgens mij nog mogelijk in een Proximus shop,
en is het alleen het afhalen (bij bv nieuw abonnement) van of omruilen van (bij defect) decoder en/of bbox dat dit niet meer mogelijk is in een Proximus schop.
Maar zoals Antoon zegt best bellen naar 080022800 voor alle zekerheid of morgen het antwoord van een medewerker afwachten.
Reputatie 7
Badge +3
Dag nadia_032,

Ja kan deze binnenbrengen in een Kiala punt. De Kiala labels heb je via e-mail ontvangen.

Groetjes,

Antonella
Hey Antonella,

het binnenbrengen in een Proximus shop blijft toch ook nog altijd mogelijk?
Want bij Proximus veranderen ze wel af en toe eens hun procedures ;-)

Groetjes,

Martin.
Reputatie 7
Badge +3
In principe kan dat niet binnengebracht in een winkel, enkel nog via de kialapunten.

groeten

tina
Bedant Tina voor de info,
Ik vermoedde het al dat het niet meer mogelijk was via de Shop, maar nu ben ik tenminste zeker ;)

groetjes,
Martin
Reputatie 6
Badge +2
Ik vraag mij eigenlijk af waarvoor die Proximus centers nog dienen, alleen maar voor de verkoop zeker?
Reputatie 6
Badge +2
In principe kan dat niet binnengebracht in een winkel, enkel nog via de kialapunten.

groeten

tina


Nope, werken ook via verkooppunt en Bpost.
Ik heb in dit verband meer duidelijkheid gevraagd aan iemand van Proximus om misverstanden definitief uit de wereld te helpen.
Zie vraag > https://nl.forum.proximus.be/internet-10/inleveren-modem-43198/index1.html#post600466
Reputatie 7
Badge +6
Antwoord werd gegeven in een ander topic. Technische ruilingen gebeuren via UPS, nieuwe decoders uitzonderlijk via bpost (test van de V6).
Ik sluit dit topic.