Wat is onbeperkt internet?

  • 26 August 2013
  • 2 reacties
  • 341 Bekeken


Beste,


Sinds een uurtje zit ik op smallband (64 kbps). De laatste keer dat dit gebeurde was in 2008 toen mijn limiet 100GB bedroeg. Echter hebben wij het abonnement Belgacom Internet Overal Maxi, dat volgens de specificaties geen datalimieten heeft. Ik heb deze maand de 500GB data cap bereikt volgens de e-services. Waarom wordt dit product geadverteerd als 'unlimited' terwijl de limiet 500GB bedraagt? 500GB is alles behalve 'unlimited'. Hier kom je vrij snel aan als je met een viertal computers aan HD-streaming doet en een aantal spelletjes via Steam/Origin downloadt.


En waarom moet de smallband snelheid 64kbps bedragen? Dit zijn snelheden waarmee je amper een html/css-wegpagina kunt laden. Als dit nu 1mbps was, zou je nog ietwat deftig kunnen surfen zonder de mogelijkheid te hebben veel data te verbruiken maar 64kbps is meer een bestraffing.


Graag zou ik weten wat hier aan de hand is.


Bedankt




2 reacties


Extra Volume Pack :



U heeft 0 GB aan extra volume beschikbaar bij uw Volume Pack


Bedankt voor de hulp, maar ik heb geen mogelijkheid om deze gratis packs bij te bestellen.
a:3:{s:3:"url";s:32:"/files/4c0fdfe9cc/volumepack.JPG";s:4:"name";s:14:"volumepack.JPG";s:4:"size";s:4:"28KB";}

Reageer