Vraag

Wanneer vectoring actief?

  • 26 September 2019
  • 5 reacties
  • 352 Bekeken

Hallo,

Bij iedereen die ik ken is vectoring geactiveerd op hun modem, maar bij mij is dit niet zo. Mijn internetsnelheid vind ik wat aan de tragere kant en af en toe zijn er blokjes zichtbaar op tv (soms gekleurd, soms in grijstinten). Zelf weet ik niet waardoor dit komt (waarschijnlijk door een slechte of trage verbinding?). Misschien iemand anders wel?

Bovendien, hoe zorg ik ervoor dat vectoring geactiveerd wordt (ik heb een bbox3)?

Bedankt op voorhand!

In bijlage mijn lijnwaarden:



By the way, ik wou dit eerst navragen via Proximus chat, maar daar zijn al 2 dagen na elkaar geen chat agents beschikbaar 😞 .

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dimitri,

Kan je je gegevens even vervolledigen op je profiel zodat we dit even kunnen nakijken?
Als ik je login van je MyProximus nakijk zie ik een nummer van een herlaadkaart. Helaas kan ik daarop je lijn niet uitmeten.
Dimitri,

Kan je je gegevens even vervolledigen op je profiel zodat we dit even kunnen nakijken?
Als ik je login van je MyProximus nakijk zie ik een nummer van een herlaadkaart. Helaas kan ik daarop je lijn niet uitmeten.

Sorry

Ik deed het via het verkeerde account.
Kan je het nu even bekijken?

Bedankt
Reputatie 7
Badge +4
Dimitri,

Ik heb net je lijn even nagekeken.
Je lijn staat op een voorzien profiel van 30Mbps.
Omdat de kwaliteit van je lijn een hogere snelheid kan aanbieden, haalt deze momenteel 50Mbps.

Als deze in de toekomst nog hoger kan, zal dit automatisch hoger komen! 😉

We duimen met je mee!

PS. Laat ook even je modem herstarten, want ik zie dat dit al even is geleden, dit kan een invloed op je snelheid hebben.
Reputatie 7
Badge +1
Dimitri,

Ik heb net je lijn even nagekeken.
Je lijn staat op een voorzien profiel van 30Mbps.
Omdat de kwaliteit van je lijn een hogere snelheid kan aanbieden, haalt deze momenteel 50Mbps.

Als deze in de toekomst nog hoger kan, zal dit automatisch hoger komen! 😉


We duimen met je mee!

PS. Laat ook even je modem herstarten, want ik zie dat dit al even is geleden, dit kan een invloed op je snelheid hebben.


Ik duim ook mee. Telenet begint al met snelheidsverhoging zonder prijsstijgingen: https://www.totaaltv.nl/nieuws/kabel-biedt-sneller-internet-zonder-prijsverhoging-en-gunstige-opwaardering-naar-1gbps/. Kom PX blijf niet achter 😊😉🤔
eens TS op vectoring gezet wordt zit er toch 80 Mbps in.
sommigen geraken zelf in zone 2 op 100Mbps

Reageer