Vraag

Waneer gaat Proximus upload eens verhogen

  • 9 January 2019
  • 21 reacties
  • 703 Bekeken

Waneer gaat proximus is eindelijk 40 mb/s upload geven want als ik bbox 3 tool gebuik kan ik zien dat mijn lijn op 39.99 gesynchroniseerd maar ik krijg van de server maar 15 dit in vergelijking met andere providers echt niet meer van deze tijd telenet geeft 20 tot 40 als je de boost packt en het netwerk kan het zeker aan


This topic has been closed for comments

21 reacties

Zou inderdaad heel interessant zijn want ik heb nog met mijn internet comfort een upload van 6Mbps en mijn lijn kan er ook 40 Mbps aan.
Jij hebt een abonnement cap op 15Mbps en ik ene op 6Mbps.

Reputatie 7
Badge +4
Zoals ook hier al eens aangehaald, hangt een en ander af van je abonnement.
heb je er soms al weet van dat de internet caps van de verschillende abonnementen zullen verhoogd worden op korte termijn?
voor goedkoopste packs (andere pack combinaties) upload = 6 Mbps (start = 4Mbps)
Minimus upload = 6 Mbps
Familus en Tuttimus upload = 15 Mbps
Reputatie 6
Badge +3
En beste Proximus zoals uw klanten al zo dikwijls aangehaald hebben, de upload is totaal achterhaald.
Zelfs met duurste particulière abonnementen zot de limiet op 15Mbps.
Hoe belachelijk is dat niet?
Reputatie 4
Badge +2
Ter info de huidige speedtest
:

dan kun jij ook nog profiteren van d!e bug in de internet cap ☺️
bij mij hebben ze de bug spijtig genoeg gevonden 😉
welk pack heb jij?
ik heb een tutimus pack waar het op 15mbs cap is dus nu is mijn vraag als ik 20 mbs wil hebben werk pack moet ik dan paken en dan hebben we het over thuis gebuikers en niet kmo en van die bedrijfs toestanden
als ik kijk op hun site onder packs dan kan ik daar vaststellen dat hun packs maar max een upload toelaten van 15 Mbps
Reputatie 6
Badge +3
Nog aan toe te voegen over achterhaalde limieten:
- maximum upload particulier is 15Mbps
- maximum upload bedrijven is 20Mbps (Bizz all in)
- andere formules bedrijven 15Mbps of 6Mbps

Bij de duurste formules zijn deze "snelheden" wel erg magertjes te noemen.

Andere operatoren bieden op Proximus DSL 40Mbps upload aan, zelfs goedkoper dus het kan wel degelijk.
kan inderdaad, voor de meesten toch, die in vector zone 1 zitten, maar bij mij ook in zone 1 is dit te hoog gegrepen, 35 zou nog moeten lukken maar zeker 30 bij mij.
Nog aan toe te voegen over achterhaalde limieten:
- maximum upload particulier is 15Mbps
- maximum upload bedrijven is 20Mbps (Bizz all in)
- andere formules bedrijven 15Mbps of 6Mbps

Bij de duurste formules zijn deze "snelheden" wel erg magertjes te noemen.

Andere operatoren bieden op Proximus DSL 40Mbps upload aan, zelfs goedkoper dus het kan wel degelijk.


ja das echt he EDPNET geeft 100/40 en veel goedkoper zelfs vind het echt erg das deze snelheiden bij proximus zo traag zijn terwijl andere het wel lukt op 40/mbs te geven
speet test wat ik nu heb https://pxs.speedtestcustom.com/result/53f456a0-1511-11e9-bd0f-274e43442197
allé ge zit ook in VDSL vector zone1, het probleem is bij mij als ik ga klagen met mijn 6 upload dat ik als antwoord ga krijgen je kunt toch naar 15 verhogen als je naar familus of tuttimus overstapt!
dit is echt gek heb een speet test gedaan bij mijn zus zijn heeft normaal volgens de site maar 100/6 nu heeft zijn 100/20 dus @proximus nu moet je mij os uitleggen hoe dit kan ik betaal veel meer en krijg traager en bij Edpnet was die 40 wel mogelijk dit kan dus niet he ale ja

Reputatie 7
Badge +4
hi

Kan je ons via prive je klantengegevens doorgeven ?
dan kan ik kijken wat voor snelheid je zou moeten halen

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Mvg
jonathan
omdat ze bij proximus een cap opleggen volgens je abonnement of pack die je hebt dus zolang deze cap niet weggenomen wordt door proximus ga je nooit je max lijnsnelheid krijgen die je lijn aankan, tenzij je een lijn hebt die maar lage snelheden aankan kan die dan nog lager zijn dan de cap die opgelegd wordt.
mijn zus heeft geen abo van 19 up maar 6 dus dat vind ik raar warrom ze 19 krijg ipv 6
dit heb ik som ook maar zou een bug zijn in de cap
ofwel heeft ze bizz pack
hard reset van de modem doet dit met de snelheid
[img]http://www.speedtest.net/result/7959026383.png[/img]
inderdaad ik heb dit ook wegens deze bug, maar na een tijd daalt dit weer terug naar de cap snelheid bij mij.
Even ter update: Nu blijft mijn upload op 15 Mbps (ipv de comfort cap snelheid van 6Mbps) en dit al gedurende een paar maanden.