Vraag

Wachtwoord wijzigen.

  • 27 April 2020
  • 5 reacties
  • 304 Bekeken

Reputatie 1
  • Rising star
  • 23 reacties

Geachten,

 

Ik bezit nog een (oud) e-mailadres, die nog zeer courant wordt gebruikt, en waar veel vrienden, 

kennissen en andere officiële instanties gebruik van maken, met als extensie “@belgacom.net”

Ik had graag het wachtwoord van deze e-mailaccount willen wijzigen.

 

Hoe doe ik dat ?

Graag een seintje a.u.b.

 

Gegroet.

Roland Moens.


5 reacties

inloggen op > klik hier

daar onderaan klikken op wachtwoord wijzigen.

 

Reputatie 1

Hallo Martin,

Als ik op uw “klik hier” klik, kom ik op mijn tweede e-mailadres “@proximus.be”, waar ik ook reeds

mijn wachtwoord kon vervangen.

Doch ik krijg geen toegang tot mijn gegegevens van “@belgacom.net” - waar ik ook mijn wachtwoord

wil wijzigen.

Ik wil voor beide e-mailadressen één en hetzelfde wachtwoord - en zoals gemeld heb ik mijn wachtwoord voor “@proximus.be” kunnen veranderen, doch voor “@belgacom.net” lukt het mij

langs geen kanten.

Graag een  beetje hulp a.u.b.

Roland Moens.

P.S.:  Het venster dat ik bekom, klikkende op uw “link” in  bovenvermeld bericht van u.

 

inderdaad op dat venster kom ik ook uit en als je daar je belgacom.net mailadres invoert 

dus xxxxxxxx@belgacom.net en het oude wachtwoord voor je xxxxxxxx@belgacom.net  (dat je wilt veranderen)

geraak je dan niet ingelogd.

Reputatie 1

Hallo Martin,

Sinds uw laatste bericht van gisteren, heb ik een beetje van alles uitgeprobeerd.

Wanneer men radeloos wordt, doet men van alles, en meestal, domme dingen.

Ik heb een 2-tal maal, een nieuw wachtwoord aangevraagd,  voor “@belgacom.net”,

telkens kwam ik op een venster, waar mijn “@proximus.be” verscheen.

Doch plots, viel ik op een venster, waar ik enkel, 2 maal mijn “nieuw wachtwoord” diende in te

vullen, en IK DENK dat dit heeft geholpen.

Nu nog verder afwachten hoe verloopt.

Na een paar testen met “@belgacom.net” en mijn nieuw wachtwoord, blijkt dit te lukken.

 

We houden het zo, zolang ik geen miserie heb.

Roland Moens.

Dan zal het wel gelukt zijn aangezien je met je nieuw wachtwoord op @belgacom.net kunt inloggen.

Reageer