Beantwoord

Wachtwoord Outlook

  • 12 August 2022
  • 8 reacties
  • 173 Bekeken

Reputatie 4
Badge +2

Wie kan me helpen voor een van mijn twee accounts in Outlook voor Mac krijg ik steeds de vraag:

“Voer uw account-ID en wachtwoord in voor de SMTP-server smtp-auth.mailprotect.be”. In het desbetreffende account staat dan steeds geen wachtwoord.

Weet iemand hoe ik dit kan aanpassen?

icon

Beste antwoord door Martin 12 August 2022, 12:55

Bekijk origineel

8 reacties

heel graag gedaan en blij te horen dat ik je toch heb kunnen verder helpen.

Reputatie 4
Badge +2

Gevonden in account “meer opties” Martin, nogmaals bedankt voor de tips!

Reputatie 4
Badge +2

Idd misschien beter contact met Apple support

Reputatie 4
Badge +2

Ja Martin, dat moet het zijn ergens aanklikken, maar ik vind het nergens (het is Mac). Ik zal contact met Microsoft ondersteuning opnemen.

Bedankt voor de vriendelijke tips.

mss helpt dit je wat verder → Als u in Mail op de Mac steeds om uw wachtwoord wordt gevraagd - Apple Support (BE)

→ Outlook vraagt continu om uw wachtwoord wanneer u verbinding probeert te maken met Microsoft 365 - Outlook | Microsoft Docs

Je moet ergens in de instellingen van outlook voor dit account “wachtwoord onthouden” aanvinken.

Reputatie 4
Badge +2

Dag Martin, bedankt voor je snel antwoord.

Het probleem is op de Mac. (OS)  na het openen (ook uit slaapstand) van Outlook vraagt hij voor één account naar het wachtwoord. Als ik account open is ook het veld wachtwoord blank (dus geen sterretjes). Ik tik het wachtwoord in en het het werkt weer een keer. Het betreft een IMAP account.

Is dit tijdens het volgen van deze procedure → E-mail instellen op je gsm, tablet of computer | Proximus

dat je dit probleem hebt?

Reageer