1) begin maart support gebeld: met iemand gesproken die een heel onprofessioneel indruk deed ("ftp? wat is dat nu?"). Password wordt reset en ik krijg en belachelijk onveilig password terug.
Met die onveilig password kan ik nu via ftp inloggen.
Ik dacht: oké, nu ga ik het wachtwoord wijzigen en ik doe het zoals in deze pagina: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_conn_pwd/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/uw-website-instellen/wachtwoord-van-uw-internetverbinding.html.
Terug naar ftp: mijn nieuwe wachtwoord werkt niet, de belachelijke wachtwoord van support wel.
2) contacteer support opnieuw; technicus zegt "het kan niet zijn dat zij u zo een wachtwoord gegeven hebben". jawel, het komt van support. Dus, hij doet een reset van wachtwoord. Helaas heb ik toen te snel dank u gezegd en ik heb niet mijn ftp login opnieuw getest. Nieuwe wachtwoord werkt niet, belachelijke wachtwoord wel.
3) opnieuw met support bellen. iemand anders aan de lijn. Nieuwe wachtwoord reset. Deze keer doe ik de ftp test terwijl ik support aan de telefoon heb. Ook deze keer geen succes. support stuur en email met een link naar de pagina https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_web_pwd_webtrouble/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/problemen-met-uw-website/wachtwoord-van-uw-website.html ; ik heb al geprobeerd. Werk niet, zodra ik de nieuwe wachtwoord probeer te geven krijg ik "ongeldige invoer".
Support zeg dat zij terug zullen mailen of telefoneren. Gisteren komt een email met een link naar hun (vermoed ik) intranet website. Natuurlijk het werkt niet voor mij en tja...je kan support niet gewoon terug een mail sturen.
4) Vandaag heb ik een mail via de contact pagina van proximus verstuurd. Kort nadien een technicus belt mij op. Ik moet opnieuw mijn verhaal vertellen. En wat doet hij dan? Blijft bij mijn email wachtwoord te werken. Doet een reset van die wachtwoord en ignoreert dat ik zeg "het is niet deze wachtwoord, aub". Als hij eindelijk door heeft dat iets anders is, zegt hij mij "ik moet een andere specialist contacteren, ogenblikje". wachtmuziek en dan de lijn valt uit.
Elke keer minimum 30min bezig.
Ik wil de wachtwoord wijzigen. Als deze echt de internetverbinding wachtwoord is, ik wil een veiligere wachtwoord. of is het te veel vragen?
Ik versta ook niet waarom de eerste reset 1) is hun gelukt en al de andere resets niet?
Hoe kan ik eindelijk hulp krijgen?
alvast bedankt,
mca
Beste antwoord door KimB
Bekijk origineel