Vraag

Waarom plaatst Proximus ongevraagd mijn mails in de junk box?

  • 7 April 2021
  • 7 reacties
  • 122 Bekeken

Waarom plaatst Proximus mijn mails in de junk box?

Heeft Proximus een politieke voorkeur of is Proximus van de ene of andere politieke partij?

Dit vind ik even erg als schending van het briefgeheim, ik bepaal namelijk ook niet wat er op het nieuws komt.

In Europa geld voorlopig nog steeds het recht op vrije menings-uiting, ik zou graag een heel goede uitleg bekomen over dit onderwerp daar ik het hierbij niet zal laten.

Dit is censuur en  zal dus wel politiek gestuurd zijn.


7 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Waarom plaatst Proximus mijn mails in de junk box?

Heeft Proximus een politieke voorkeur of is Proximus van de ene of andere politieke partij?

Dit vind ik even erg als schending van het briefgeheim, ik bepaal namelijk ook niet wat er op het nieuws komt.

In Europa geld voorlopig nog steeds het recht op vrije menings-uiting, ik zou graag een heel goede uitleg bekomen over dit onderwerp daar ik het hierbij niet zal laten.

Dit is censuur en  zal dus wel politiek gestuurd zijn.

hi marc

Er zijn verschillende manieren waarom een mail in onze spamfilter kan terechtkomen
als deze naar je mening daar niet hoort kan je voor de afzender een uitzondering maken en deze als vertrouwd bestempelen
volgende pagina geeft hierover al wat meer uitleg
Tips om spam te vermijden | Proximus
Wettelijke vermeldingen voor privé- en professionele klanten | Proximus

Hoe verklaar je dat als ik een test-mail stuur naar mezelf dat deze in de spam terecht komt?

Ik geloof niet meer in toeval, en het is niet enkel bij mij dat dit gebeurd?

Ik wil een zeer goede uitleg hierom-trend, en ik wil niets meer gespamd hebben tenzij ik dit zelf heb ingesteld.

Hopelijk komen jullie met goede argumentatie want dit gaat een staartje krijgen.

Ik ben geen klein kleutertje meer en ik wil graag zelf bepalen wat ik mag lezen en wat niet!

Reputatie 6
Badge +2

Hopelijk komen jullie met goede argumentatie want dit gaat een staartje krijgen.

Ik ben geen klein kleutertje meer en ik wil graag zelf bepalen wat ik mag lezen en wat niet!

 

Grappig :grin:

Denk je echt dat dit soort taalgebruik en dreigementen ènige indruk maken?

Je bent inderdaad geen klein kleutertje meer, maar je gedraagt je wel als een kleine kleuter :thinking:

 

Wees blij dat de providers al het mogelijke doen om Spam uit je Mailbox te halen, en jou de tools geven om de spamfilters te corrigeren en te verbeteren. Als je dagelijks jouw Spambox eens doorloopt, zal je geen belangrijke berichten kwijt spelen.

Dat berichten naar jezelf in de Spam terecht komen is niet alleen bij Proximus, maar ook bij veel andere mail aanbieders (Hotmail, Outlook, enz), net omdat veel Spammers je eigen adres als afzender adres gebruiken.

En hoeveel mensen sturen een e-mail naar zichzelf?

En als je van mening bent dat hierdoor je privacy geschonden wordt, kan je altijd een klacht indienen bij de Gegevensbeschermingsautoriteit (vroegere Privacy commissie). Benieuwd naar hun antwoord ...

Vertel mij eens welk soort taalgebruik ik hier gebruik!

Zo ga je niet om met klanten, klant is koning en dat maakt van jou nog  geen  Keizer, dat hoort niet, als ik zo tekeer zou gaan in een bedrijf tegen klanten dan kan ik mijn c4 gaan halen op de personeelsdienst!

Ik hoef mijn spam-box niet na te kijken want ik wil al mijn mails ontvangen en zelf beslissen wat ik in de spam box plaats en wat niet.

En ik zend naar mezelf door wat ik wil en niet wat jij voor mij bepaalt, ik ben benieuwd wat de verantwoordelijke van jouw afdeling daar over denkt?

Ik vraag dus nogmaals vriendelijk wie er bepaalt wat er in mijn spam-box terecht komt.

 

 

je bent wel geen klant van forumlid Philippe_D maar wel van Proximus :relaxed:

Het is wel zo dat iedereen tegenwoordig met spamfilters werkt net zoals de maildiensten van gmail.com, outlook.com en ga zo maar door,  zelfs hier op het forum zit een filter die die soms in actie schiet als je bvb een link post enz… 
Moest dit niet wettelijk zijn dan zouden de anderen dat ook niet mogen doen, nee?

Reputatie 6
Badge +2

Vertel mij eens welk soort taalgebruik ik hier gebruik!

 

Beschuldigingen (politieke gestuurde censuur), dreigementen …

Dit is een Forum, waar gebruikers mekaar proberen te helpen.

Een vriendelijke vraag om hulp wordt met plezier beantwoord, met een arrogante post bereik je niets (en maakt geen enkele indruk).

Het werkt ook averechts in mijn bescheiden mening

Reageer