Beantwoord

Waar of vals?

  • 30 May 2019
  • 4 reacties
  • 330 Bekeken

Kan er eens iemand zeggen of de mail die ik krijg vals is of waar is. En of proximus of skynet daar echt iets kan aan doen. Of nog: wat moet ik daar mee doen.

icon

Beste antwoord door Martin 30 May 2019, 09:55

Bekijk origineel

4 reacties

ter info:
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mail_fraud/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/problemen-met-uw-mailbox/vermijd-phishingfraude-via-e-mail-sms-telefoon.html
! zie ook onderaan deze pagina onder de regel "verwittig ons"
Reputatie 7
Badge +4
De kans dat deze e-mail werkelijk van Proximus komt is 0%
Dus of e-mail gewoon verwijderen of zoals door Martin aangehaald vooraf Proximus abuse (via contactformulier met e-mail in bijlage) verwittigen

Zelf heb ik er gisteren nog ééntje zogezegd van Px doorgestuurd ; "bron tonen" (terug te vinden onder meer acties) toont wel degelijk iets anders aan:
from: mail@proximus-team.ga
Het aantal skynet/proximus spam/fishing mails is wel drastisch geminderd, vroeger dagelijks meerdere van die mails nu nog sporadisch ééntje.
Het aantal skynet/proximus spam/fishing mails is wel drastisch geminderd, vroeger dagelijks meerdere van die mails nu nog sporadisch ééntje.


Dat is is een ander verhaal hier. Bij mij zijn het telkens meerdere (1 adres + 2 aliassen), soms dagelijks, soms om de paar dagen, maar minder skynet/proximus spam/fishing mails dan vroeger? Neen hoor, echt niet, eerder meer.

Reageer