Vraag

Vreemd internetverbruik.

  • 31 October 2019
  • 9 reacties
  • 327 Bekeken

Reputatie 3
Badge
  • Motivator
  • 216 reacties

In stel vandaag vast dat bij mijn verbruik in MYPoximus ik op 2.43TB sta van de voorziene 3TB wat ik helemaal niet begrijp??? Als ik naar details ga zie ik een verbruik van 161.8GB wat mij logisch is.

Vanwaar die verwarring? 

Zulk een verbruik in TB heb ik nog nooit meegemaakt. Is er een fout in het programma??


9 reacties

bij mij is het nog veel erger ik verbruik maar gemiddeld per maand zo’n 60GB 

 

Op een paar TBytjes komt het niet op aan ‘k heb er toch ruim genoeg 😄

Reputatie 7
Badge +4

Vanaf morgen 1/11 zal het verbruik in TB worden uitgedrukt op jullie MyProximus. Dat jullie dit nu zo zien heeft met deze wijziging te maken. 

Ik had al via Tweakers gelezen dat we van 750 naar 3TB gaan, wel spijtig dat we daar nooit op voorhand een melding van gekregen hebben.

https://tweakers.net/nieuws/158298/proximus-past-fair-use-policy-onbeperkt-internet-aan-van-750gb-naar-3tb.html

Reputatie 7
Badge +4

Op de startpagina van het forum rechts kunnen jullie de tabel terugvinden met het volume. 

Reputatie 3
Badge

Toch vreemde uitleg op mijn vraag.

Hoe kan ik nu deze maand oktober 2.43TB verbruikt hebben van de 3TB die me toegewezen zijn als ik

in werkelijkheid maar 161.8GB verbruikt heb. Dat snap ik niet?

ja maar die 3TB tellers zullen nog niet het verbruik juist weergeven van de maand oktober pas morgen zullen de 3TB tellers beginnen juist tellen vanaf nul TB...

Reputatie 3
Badge

OK, we zien wel. Bedankt Martin.

Reputatie 3
Badge

Vandaag gecontroleerd. Blijkt in orde te zijn.

inderdaad 

 

Reageer