Beantwoord

Voetstuk is zwak van de B-Box 3

  • 23 December 2019
  • 8 reacties
  • 239 Bekeken

Ik heb nu al verschillende routers moeten hebben steeds omdat de voet afbreekt van het modem model B-BOX 3.

Zijn er nog mensen met dit probleem. Een gebroken modem staat natuurlijk niet in een flat?

icon

Beste antwoord door Martin 29 December 2019, 11:38

Bekijk origineel

8 reacties

graag gedaan 

Inderdaad je moet de modem vast draaien. Dit is dan ook opgelost. Dank.

Ik begrijp dit ook niet goed bij mijn pa hebben de verschillende bbox’en ook altijd aan de muur gehangen en nooit een voetstuk kapot gegaan het zou eerder de modem zelf zijn die kan naar beneden donderen als je hem er niet goed op vastklikt door hem een kwartslag te verdraaien.

Reputatie 6
Badge +3

Bij mij hangt de B-Box 3 op aan de muur. Je moet de B-Box 3 ook nog vastdraaien op het muurstuk zodat deze stevig vastzit. Op mijn B-Box 3 hangen er nog meer materiaal zoals een extra switch en de B-Box 3 is nog nooit van het muurstuk gevallen.

Ja en wat Wenzel wilt zien is dan weer niet te zien :relaxed:

Is het eigenlijk wel veilig om zulke bestanden te delen? Iemand met goede gear kan perfect een scan nemen ;-) Maar ziehier wel wat kabels nieuwe modem en afgebroken is wel maar de 2 keer in mijn leven.

 

Kan je hier even een foto van delen? Dit zou inderdaad niet de bedoeling moeten zijn, mogelijks is die verkeerd geïnstalleerd geweest? 

De voet die afbreekt nog nooit voorgehad maar ik zet deze gewoon op zijn voet dus zonder vast te vijzen 

Reageer