Vraag

verzenden als in gmail

  • 13 May 2020
  • 3 reacties
  • 478 Bekeken

Reputatie 2
  • Apprentice
  • 6 reacties

Tot paar dagen lukte het om e-mails in gmail als “skynet” te verzenden.

In de webmail van Proximus stuur ik door naar gmail. De mail komt aan in gmail, werkt nog steeds.

In gmail bij account heb ik ingesteld om te verzenden als de voornaam.naam@skynet.be alias.  Werkte jaren tot nu: foutmelding dat gegevens niet meer correct zijn.

De smtp heb ik veranderd van smtp naar relay (zowel proximus als skynet) maar  helpt niet.

Dan heb ik de account verwijderd. Maak in gmail de verzendaccount aan.  In smtp geeft ik relay.skynet.be en ook relay.proximus.be

poort 587,

in login: originele e-mail (niet de alias): f….@skynet.be

paswoord van skynet.

 

Maar ik krijg altijd foutmelding dat login en paswoord niet kloppen!

 

Al jaren gebruik ik deze en nu ineens werkt het niet meer.

 

3 reacties

Reputatie 2

Ik heb zelf een nieuw paswoord aangemaakt in webmail proximus en in gmail dan terug de skynet account toegevoegd om te verzenden als skynet.

Met nieuw paswoord lukt het terug.

 

Op twitter: NUL help van proximus. Dagen wachten op antwoord … dat het hun probleem niet is.

Via telefoon: niks snappen ze, of stellen ze verkeerde oplossingen voor

Via e-mail: veranderen ze paswoord van myproximus ipv mail

In winkel: wij kunnen niks doen.

Ergerlijk die service (of geen service) bij Proximus.

 

En dan nog te zwijgen over die Proximus TV.  Serieuze achteruitgang als je van Telenet decoder naar Proximus gaat.  Heeft er bij Proximus nog niet vergelijking gemaakt met manier van opnemen, doorspoelen, …. en gezegd wij moeten dringend onze kwaliteit verbeteren .

 

In België moet je kiezen tussen te duur (Telenet) of slechte kwaliteit/service (Proximus).  

   

In mijn instellingen in Thunderbird heb ik poort 25 en relay.skynet.be als uitgaande smtp server

Voor gmail heb ik staan : smtp.gmail.com en poort 587

Geen idee hoe ik in gmail verzend als skynet

bij mij staan beide op 587

Reageer