Beantwoord

Vervanging modem BBox3

  • 29 January 2019
  • 7 reacties
  • 465 Bekeken

Reputatie 4
Badge +2
  • Grand Master
  • 237 reacties
Gisteren heb ik contact gehad met de helpdesk na problemen met de modem (BBox 3), er werd mij onmiddellijk voorgesteld om een omruiling te doen (opsturen via Bpost).
Ik stelde voor om een harde reset te doen maar dat zou niets oplossen volgens de vriendelijke dame.
Heb dan toch maar op eigen initiatief de harde reset gedaan met als gevolg dat de problemen opgelost zijn.
Gisterenavond reeds een mail gekregen met de instructies om de modem terug te sturen na ontvangst van de nieuwe.
Mijn vraag aan de support medewerkers:
Deze nieuwe modem aanvaarden of weigeren bij aflevering door Bpost ???
icon

Beste antwoord door ThomasP 29 January 2019, 14:33

Bekijk origineel

7 reacties

Ter info: Mijn broer heeft het zelfde voorgehad en het antwoord was toen als het probleem opgelost is kun je deze weigeren bij aflevering.

Maar als ze dan toch een nieuwe sturen kun je nog altijd zelf kiezen om die te behouden zeker als je weet dat het een probleem is dat weer na een tijd opduikt na een reset van de modem.
Reputatie 7
Badge +6
Dag Jan, zoals Martin hier aanhaalt, kan je de levering best weigeren. Zo blijft alles zoals het is. Wens je toch een nieuwe b-box, wel, dan is dit je kans. 😉
Reputatie 4
Badge +2
Dank voor de reacties, maar ondertussen heb ik wel een geplande interventie van Proximus moeten annuleren.
Bij problemen probeer ik altijd eerst van de toestellen eens te heropstarten en als het niks oplost nog eens een reset van de toestellen erna en bel ik pas de helpdesk 080022800 op en kun ik al direct melden dat ik dit allemaal al gedaan heb want de meesten op de helpdesk stellen dit toch altijd eerst voor om dit te doen op een paar uitzonderingen na blijkbaar 😉
Reputatie 4
Badge +2
Dit gaat mij blijven achtervolgen:
Reeds driemaal heb ik een afspraak moeten annuleren om mijn zogenaamde problemen met de modem op te lossen, Proximus blijft maar bellen en afspraken inplannen.
Ik krijg zelfs een technieker aan de lijn die mijn lijn wil omschakelen van ADSL naar VDSL, ziet Px dan niet dat ik al jaren VDSL heb !!!
Reputatie 7
Badge +6
Onze excuses hiervoor Jan. Ik zie dat de interventie nu volledig is stopgezet. De omschakeling van ADSL naar VDSL was een verkeerde interpretatie van het werkbevel van de technieker.
Hij dacht waarschijnlijk dat Jan zijn lijn terug op ADSL moest gezet worden 😉

Reageer