Beantwoord

Vertraagd surfen na je mobiele data op is.

  • 14 October 2022
  • 12 reacties
  • 196 Bekeken

Als je mobiele data op is bij een mobile flex S abbonement, klopt het dat je dan verder surft aan een vertraagde snelheid van 512 kb/s. Geld dit ook in het buitenland?

icon

Beste antwoord door M_016 14 October 2022, 17:12

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +4

FYI

Is functie van uw abo Mobile Flex type bv. inderdaad geen extra kosten voor EU data roaming voor Mobile Flex S abo maar reductie snelheid tot 128 Kbps 

CS_Pack_FlexS_NL~2022-07-01-08-10-07~cache.pdf (proximus.be)

 

Zie → CS_Pack_FlexS_NL (proximus.be)
Flex-S-- (proximus.be)

Edit: ik kwam te laat met mijn opzoekwerk :-) maar M_016 had je reeds voldoende geïnformeerd zie ik.

@M_016 weet jij soms of PX die gestandaardiseerde nog up to date houden want er wordt door hen daar niet meer naartoe verwezen!

Reputatie 7
Badge +4

Uiteraard dient Proximus (en elke andere operator) dergelijke webinfo up to date te houden

Al zal een doorsnee gebruiker niet zo direct deze “gestandaardiseerde fiches” vinden aangezien je nu in de plaats met deze vroeger link naar deze gestandaardiseerde fiches doorverwezen wordt naar de “contract samenvatting fiches” 

Reputatie 7
Badge +5

@Lightn1ng Heb je voldoende informatie gekregen? 

@M_016 @Martin Bedankt voor de hulp.

Reputatie 7
Badge +1

@Lightn1ng Heb je voldoende informatie gekregen? 

@M_016 @Martin Bedankt voor de hulp.

@DaisyS. Nog een vraagje. Heb onderstaande vraag gesteld op dit forum bij een ander topic meer dan maand geleden. Jij zou er op terug komen na overleg. Nooit meer iets vernomen. 

Op de GSM krijg je 5GB gratis Pickx TV. Het probleem is wel als je de gewone data verbruikt hebt en lage snelheid hebt kun je Pickx TV niet meer bekijken. Weg gratis data. Is het niet mogelijk de 5GB gratis Pickx data bij de normale data te voegen 🤔😉🤗

Alvast bedankt. Grtj, Antoon

Reputatie 7
Badge +5

@Antoon1 Helaas is dit niet mogelijk.

Reputatie 7
Badge +1

@Antoon1 Helaas is dit niet mogelijk.

@DaisyS. Bedankt voor het antwoord. Wat is dan wel mogelijk om de 5GB Pickx TV te gebruiken bij lage snelheid. 

Reputatie 7
Badge +1

@Antoon1 Helaas is dit niet mogelijk.

@DaisyS. Bedankt voor het antwoord. Wat is dan wel mogelijk om de 5GB Pickx TV te gebruiken bij lage snelheid. 

@DaisyS. Heb je al na bovenstaande kunnen kijken. Is weer 10 dagen geleden. Alvast bedankt voor het antwoord.

Reputatie 7
Badge +5

@Antoon1 Ik heb voorlopig geen antwoord op je vraag.

Reputatie 7
Badge +1

@Antoon1 Ik heb voorlopig geen antwoord op je vraag.

@DaisyS Bedankt voor het antwoord. Wie van de knappe koppen bij PX kunnen hier wel antwoord opgeven. Anders is de reclame hierover niets waard bij lage snelheid. Toch misschien in overweging nemen, verhogen naar 10 GB met de vermelding incl. Pickx TV 😉

Reageer