Vraag

verstuurde mails komen niet toe bij ontvanger

  • 9 February 2022
  • 18 reacties
  • 200 Bekeken

helaas weer problemen met proximus mail

de vorige problemen zijn net opgelost en nu zijn het de mails die ik verstuur die niet toekomen bij de ontvanger, het zijn niet alle mails, alleen diegene met een uitnodiging voor een google meet

waar door ik weer verhinderd ben om te werken

iemand een oplossing

mvg

 


18 reacties

Reputatie 7
Badge +4

@Anfrançois Sorry voor het late antwoord. Heb je dit probleem nog steeds ? 

heb het niet meer geprobeerd,verstuur de uitnodigingen voor google meet via whatsapp

zal volgende keer terug per mail proberen

heeft u actie ondernomen om op te lossen?

 

FYI: als je het webformulier ingevuld hebt,
       (waarvan sprake hier: → UPDATE 09/02 : Belangrijke mededeling over het e-mail probleem en de oplossing ervan! | Proximus Forum),
dan zou er al iets moeten ondernomen geweest zijn.

Sinds een week heb ik problemen met het versturen van e-mails naar mensen bij de firma Borbet in Duitsland. Volgens hun IT specialist sta ik op twee blacklists SORBS DUHL en UCEPROTECTL2 en daarom worden mijn mails niet aanvaard.

Kunnen jullie het nodige doen om mij van deze lijsten te verwijderen?

 

mvg

Walter Selen 0473 89 25 09

 

Ter info: Van zodra er aan alle → controles voldaan is, vraag om je IP-adres van de zwarte lijst te halen

Sinds vele weken heb ik problemen met mijn email:

  • Oude mails ben kwijt 
  • Ik kan geen mails versturen
  • problemen ook in webmail

FYI: Heb je het webformulier al ingevuld:
       (waarvan sprake hier: → UPDATE 09/02 : Belangrijke mededeling over het e-mail probleem en de oplossing ervan! | Proximus Forum),

Beste Martin,

 

Jawel, alle dagen...ik krijg antwoord dat ze mij gaan contactor, maar nog niemand gehoord. 

 

Reginald 

Reputatie 7
Badge +3

@Reginald De Rycke 

kan je inmiddels al mails versturen via de webmail?

 

Groeten 

Geert

Nee en heb mijn oude mails ook nog niet terug.

Reputatie 7
Badge +3

Nee en heb mijn oude mails ook nog niet terug.

Dan geven we dit onmiddelijk door aan IT, je geraakt wel ingelogd op de webmail of niet?

Welke browser (Microsoft edge, google chroome,..) gebruik je?

 

Groeten

Geert

Ja, ik kan inloggen op webmail, maar heb daar ook mijn oude mails niet terug.

Ik gebruik microsoft edge

Reputatie 7
Badge +3

Ja, ik kan inloggen op webmail, maar heb daar ook mijn oude mails niet terug.

Ik gebruik microsoft edge

en kan je wel mails versturen en ontvangen intussen?

 

Geert

Ontvangen wel, versturen niet

Versturen lukt nu ook, nog juist mijn oude mails...een 15-tal

Reputatie 7
Badge +3

Ik zal dit doorsturen naar IT en vragen of het mogelijk is om de verloren mails terug te vorderen.

 

Geert

Reputatie 7
Badge +3

Versturen lukt nu ook, nog juist mijn oude mails...een 15-tal

Van wanneer tot wanneer ben je de mails precies kwijt? 

 

Geert

Weet ik niet, maar der zitten er een paar bij van 2017…

Kan je de niet gedelete mails zien?

Alvst bedankt voor de moeite Geert!

Reageer