Vraag

Verlies internet snelheid (100Mbps -> 5Mbps)

  • 21 January 2021
  • 33 reacties
  • 646 Bekeken

Ik heb constant drops. Testen met kabel geeft goede snelheden, zodra ik de modem gereset heb krijg ik drops van snelheid, regelmatig tot 5Mbps in plaats van 100Mbps, natuurlijk zodra er nagekeken wordt is alles in orde.

Ik werk van thuis uit zoals zovelen en moet een vaste connectie hebben om mijn werk te kunnen doen, door de drops is dit niet meer mogelijk! 

Heb via chat geprobeerd om hulp te krijgen maar wacht al 12 uur op een medewerker die “binnen de 15 minuten” zou komen… Nu dat ik eindelijk iemand op de chat heb kan ik niets terugschrijven! Wat een goede service! als je geen klacht of probleem kunt doorgeven dan gaat er niets fout! 

Wat zijn de regels over het aankopen van een zelfgekozen router en modem? Om maar van jullie slechte apparatuur af te geraken en hopelijk zo een oplossing te vinden, Proximus is niet geïnteresseer in een oplossing aanbieden dus dit is de enige oplossing die ik kan vinden.


33 reacties

hebben ze van Proximus al eens een andere bbox gezet?

Nee, dat nog niet, dan wil ik liever iets beters dan hetzelfde ding, als het het niet eens 2 jaar uithoudt.

Bedoel je nu met dit antwoord dat het geen zin heeft dat Proximus de bbox omruilt, of begrijp ik het verkeerd?

Edit: nu zie ik dat je vorig antwoord  geen antwoord was op mijn vvraag of ze de bbox al omgeruild hadden :relaxed:

Ik weet natuurlijk ook niet of Proximus je  drops ook kan vaststellen als ze je lijn testen/loggen

Ik zou toch denken van wel.

hebben ze van Proximus al eens een andere bbox gezet?

Nee, dat nog niet, dan wil ik liever iets beters dan hetzelfde ding, als het het niet eens 2 jaar uithoudt.

Proximus levert natuurlijk tot nu niks anders dan bboxen

hebben ze van Proximus al eens een andere bbox gezet?

Nee, dat nog niet, dan wil ik liever iets beters dan hetzelfde ding, als het het niet eens 2 jaar uithoudt.

Proximus levert natuurlijk tot nu niks anders dan bboxen

Het zal wel makkelijker zijn om te besparen. Repareren kost minder dan nieuw moeten geven

We zijn nu tot het punt gekomen dat we een oplossing willen van Proximus. Gisteravond terwijl ik aan het slapen was heeft mijn echtgenote nog op Imgur gezeten en zelfs dat lukte niet! Duurde 5 - 10 minuten om een post te laden! Met maar 1 GSM die gebruik maakt van de WIFI!

Stop met testen, stop met me te zeggen dat “alles in orde is als we het testen”, GEEF MIJ EEN OPLOSSING! 

Het testen is voorbij, ik begin problemen te krijgen op mijn werk omdat het enige dat Proximus “doet” is testen en zeggen dat alles in orde is!

WAT IS DE OPLOSSING? Moet ik fiber installeren? moet ik meer geld ertegenaan gooien om attentie van Proximus te krijgen  met een oplossing? 

ALS IK NOG 1 KEER HOOR DAT HET TIJDENS HET TESTEN GOED WERK SPRING IK UIT MIJN VEL! 

Het ergste is dat ik nergens anders heen kan! dus ik hang volledig van een onvolledige service af! 

IK MOET VANDAAG EEN OPLOSSING KRIJGEN!

Morgen komt technieker langs, blijkbaar is er nog geen fiber bij mij in de buurt (anders zat ik zoiezo al bij Telenet) maar we zullen wel zien wat er gezegd wordt.

TUI: Is fiber bij mij thuis beschikbaar? | Proximus

Is meteen nagekeken en niet mogelijk bij mij in de buurt. Dus geen keuze behalve de Bbox

Reageer