Vraag

verlies internet

  • 20 February 2021
  • 6 reacties
  • 115 Bekeken

Hey 

Ik heb al enkele weken problemen met mijn internetverbinding. 

Bij al mijn apple producten moet ik regelmatig mijn internetconnectie uitzetten en dan opnieuw terug aanzetten. 
 

kan dit opgelost worden?


6 reacties

FYI: Met Apple toestellen zijn er bekende problemen, maar pas maandag komt iemand van Prox zelf hier terug langs om je hierbij verder te helpen (instellingen doen / lijn testen)

Reputatie 7
Badge +4

@Sam123 Ik laat een aanpassing doen aan uw modem zodat de wifiverbinding voor uw appletoestellen in orde blijft. Binnen enkele dagen zou u die verbetering moeten merken. 

Beste, ook wij hebben gelijkaardige problemen. Op TV zijn er dagelijks onderbrekingen en op mijn MacBook valt het internet voortdurend weg. Er is wel Wifi. Op mijn iPhone heb ik er geen last van en ook op de pc ook niet.  op de router staat er voortdurend een lichtje te knipperen maar misschien hoort dat zo? Kunnen jullie dat eens nazien

Alvast bedankt

 

Reputatie 7
Badge +4

@Hilde Op de router mag het lichtje ‘wifi’ inderdaad wel knipperen. Dat wil zeggen dat er data verstuurd wordt.

Ik zie dat je verbinding met je MacBook inderdaad niet optimaal is. Kan je met deze tips eens bekijken of je het kan verbeteren door vb je toestel te verplaatsen ?

Voor je Wifi Bridge vind je hier meer info. Als je het daarmee niet kan verbeteren kan er iemand ter plaatse je wifi nakijken. 

Ik heb alle stappen doorlopen die je voorstelde maar wifi valt nog steeds weg op MacBook. Smart wifi kan ik niet bekijken want de website vraagt steeds een verificatie code en die heb ik niet of weet niet waar ik die kan vinden. Voor de test bij de TV wacht ik nu af of het beter gaat.

Nog steeds storingen op TV en geen oplossing voor Wifi die telkens wegvalt. Laptop staat op 3meter van de router! Jammer...

Reageer