Vraag

Verhuis installatie 620113646

  • 16 April 2018
  • 1 reactie
  • 78 Bekeken

Ik contacteer u in verband met een incorrecte procedure bij verhuis en in navolgende lijnen geef ik ter informatie wat context.

Ik was tot voor vandaag tevreden Proximus-klant (sinds januari 2017). Omdat ik na verhuis Proximusabonnee wenste te blijven heb ik ervoor geopperd om dit abonnement te behouden (huidige aansluiting in het nieuwe appartement is via Telenet). Na het doorgeven van mijn verhuis, heb ik een technieker ontvangen op 16 april 2018 (voormiddag) op mijn nieuwe woonadres (huurder).

Deze had echter een complexe situatie voorhanden omdat de aansteigkabels niet aanwezig bleken te zijn. Na een nauwkeurige en tevergeefse controle (ca. 1,5 uur) in de kelder van de verhuurder (in de nagelegen bakkerij), die het werk onaangekondigd ook moest neerleggen om te assisteren, werd de zoektocht gestaakt en is de technieker vertrokken na bespreken van de magere lijst opties. Onverwacht, kreeg ik binnen de 10 minuten een mail met een volledige opzeg van mijn abonnement en een bijhorende factuur van de installatie, die overigens niet succesvol werd voltooid. Daarnaast werd er me door de klantendienst verteld dat ikzelf deze zoektocht dan had stopgezet omdat ik “geen goesting” (citaat dossier) had om hier nog tijd aan te spenderen. Ik ben enorm ontgoocheld in deze ongepaste en onprofessionele behandeling van een Proximus-vertegenwoordiger (pro-actief – grenzend op instrusief - gedrag, inhoud boodschap, volledige opzeg en bijhorende factuur) en kan niet geloven dat deze merkwaardige situatie conform standaardprocedure is.

Graag uw antwoord.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
Beste, het spijt me dit alles te vernemen. Kan je het betrokken klantennummer via volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 bezorgen? Dan kijk ik dit verder voor je na. Groetjes Freya

Reageer