Vraag

Verhuis

  • 29 October 2020
  • 18 reacties
  • 217 Bekeken

Badge

Ik heb mijn verhuis geregeld via de site, nu staat er in mijn app bevestigd voor 30 oktober maar heb van technieker nog niks gehoord, is dit in orde? Want kan me niet permitteren dat ze niet komen werk van thuis uit?!

Mvg 


18 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dag @romina_123 was er in de nieuwe woning reeds een aansluiting van Proximus? In dat geval moet er niet altijd een technieker ter plaatse langskomen. Groetjes, Heidi

Badge

Née denk het niet 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @romina_123 er is momenteel geen aansluitingspoort vrij in de verdeelkast, daarom heb je nog geen bevestiging ontvangen. Onze technische dienst kijkt dit nu na, we houden je op de hoogte! Groetjes, Heidi 

Badge

OK bedankt, hopelijk komen ze morgen 

Badge

Beste er staat nu in de app bij afspraken uitgevoerd? 

Reputatie 7
Badge +3

@romina_123  Uw aanvraag is in behandeling.Van zodra ik meer nieuws krijg  laat ik u dit onmiddellijk weten.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel

Badge

OK bedankt. Hoop dat dit vandaag in orde komt want werk vanaf maandag thuis

Badge

Is er al nieuws voor mijn aansluiting?

Want anders ga ik naar Telenet ik kan zo lang niet zonder internet ik werk van thuis uit 

Reputatie 7
Badge +3

@romina_123 

ik vraag het na bij de technische dienst of er al een oplossing is.

We doen ons best.

Groeten

Tina

Badge

Nu zijn jullie er toch mee aant lachen he, ik geef mijn verhuis door op 14 okt. Dat we 30 okt verhuizen, nu krijg ik eindelijk een bericht om mijn datum vast te legen voor technieker, en dan gaat het pas in december?! Gaan jullie het uitleggen aan mijn baas dat ik niet kan werken?! 

Reputatie 7
Badge +3

@romina_123 

ik heb net bericht gekregen dat er een IT probleem was met je order, waardoor we helemaal niet verder konden.

Dat It probleem is gedeblokkeerd waardoor we nu verder kunnen : Ik besef dat de gegeven tijdsloten in het systeem veraf liggen,

maar wil je toch een tijdslot kiezen aub? dan kunnen wij verder met de afsprakendienst contact opnemen om te zoeken naar een eerdere datum.

Zonder startdatum krijgen zij geen melding en kunnen wij geen vervroeging vragen.  We doen ons best om dit geregeld te krijgen zo gauw je bevestigt dat er datum is gekozen, aub.

groeten

Tina

Reputatie 7
Badge +3

@romina_123 

ik zie nu een opgemaakt dossier om alles te annuleren ?

Jammer, we waren goed op weg om je te helpen.

Ergens begrijp ik het wel, spijtig van tijd en moeite die mijn collega’s hier nog ingestoken hebben.

vriendelijke groeten

Tina

Badge

We hebben het aanvaard, je mag de stopzetting annuleren, in de hoop op een vroegere afspraak dan 10 december 

Reputatie 7
Badge +3

@romina_123 Het dossier in verband met de annulatie werd gesloten. De afspraak staat nog op 10/12. Groetjes, Antonella

Badge

OK bedankt, zou het eventueel niet vroeger kunnen ben nu al aan het wachten van 30 oktober 

Reputatie 7
Badge +3

@romina_123 Ik kan zelf geen vroegere datum aanduiden. Daarom heb ik dit doorgestuurd naar achterliggende diensten voor verder nazicht via ticket IM10992800. Groetjes, Antonella

Badge

OK bedankt voor de moeite 

Reputatie 7
Badge +3

@romina_123  Ik heb feedback gekregen dat de datum werd vervroegd naar 27/11/2020 (dagafspraak 8u-16u30). Groetjes, Antonella

Reageer