Vraag

Verdwijnende emails vervangen door "geen onderwerp"

  • 17 January 2022
  • 17 reacties
  • 891 Bekeken

Sinds een paar dagen verdwijnen inkomende emails en krijg ik een resem mails zonder afzender of onderwerp, dit enkel op windows computers en niet op android smart phone of tablet.


17 reacties

Er zijn inderdaad algemene problemen gekend met Proximus (Web)MAiL waar aan gewerkt wordt om deze problemen opgelost te krijgen, of er direct een oplossing kan geboden worden voor dit fenomeen kan een Proximus forumedewerker verder bekijken als iemand van hen de draad hier opneemt.

Reputatie 7
Badge +4

@Martin7711 Ik zie dat er door mijn collega’s al een ticket aangemaakt is om dit na te kijken. Dit probleem zou ondertussen verholpen moeten zijn. 

Probleem is inderdaad opgelost, dank u

Het probleem van verdwijnende e-mails welke vervangen worden door (Geen afzender) en (Geen onderwerp) is nog steeds bestaand. Ik heb hier sinds zaterdag avond 22 januari van en het is nog steeds niet opgelost. Ik heb een Apple Mac met macOS Montery. Ook doen mijn iPad en iPhone nu vreemd met verschijnende en verdwijnende berichtjes met (Geen afzender). Zeer storend. Jammer dat Proximus dit niet op hun website durft te zetten.

Zelfde probleem: ik krijg sinds gisteren emails binnen (bij Proximus account) zonder afzender en zonder onderwerp! 

Ik ben ook binnengekomen emails kwijt!?!

Wat is het probleem en wordt dit aub!!! binnenkort opgelost, beste Proximus?

 

 

Hier beginnen deze problemen pas vandaag! Lijkt dus inderdaad verre van opgelost als gewoon meer en meer mensen getroffen worden. Mails komen binnen waaronder eentje zonder afzender noch onderwerp. Waarna ze allemaal binnen de 10 seconden weer voor je ogen verdwijnen. Wij hebben nog een oud skynet mailadres, vraag me af of dit er iets mee te maken heeft.

er zijn zowel problemen met @skynet en @proximus mail.

NB: hun contactpagina meldt ook dat er problemen zijn → Contacteer onze klantendienst | Proximus

Mijn inbox staat ook vol met mails met als titel “geen onderwerp”. De mails via mijn onderliggende folders komen wel juist binnen. Mijn mail werkt wel heel traag.

 

Gr,

Philip

Hallo, sinds maandag krijg ik geen onderwerp (geen afzender) 0KB berichten in mijn mailbox. Dit zowel in mail iPad, Webmail Windows10 en de Proximus Mail App. Datum van deze ghost dingen in de App 1 jan. 1970 (?!) Heel vervelend, … graag een oplossing hiervoor.

 

Ter info: Proximus werkt via hun leverancier aan een oplossing voor de (web)mail problemen.

mss eens zien of dit voor een tijdelijke oplossing kan zorgen→ problemen email | Proximus Forum

Beste,

Ik merk op dat ik zeker en vast niet de enige ben met dit ‘recent’ probleem nl. reeds een paar dagen krijg ik op mijn webmail berichten ‘geen onderwerp’. In de webmailapplicatie zien er zo uit:

Ik kan deze niet verwijderen.

Op mijn Iphone krijg ik ook te pas en te onpas meldingen met als onderwerp ‘geen onderwerp’. Deze verdwijnen dan en keren na een tijdje terug.

Ik kan mijn mails dus niet bekijken/verwerken/ … en dit is weliswaar vervelend in dit digitale tijdperk.

Wie kan het euvel oplossen???

FDW

is dit mss een tijdelijk hulpmiddel om ze te kunnen bekijken  → problemen-email

Ondertussen al een paar dagen aan de gang…..Nog steeds geen oplossing?

 

Moest je het webformulier (waarvan sprake hier → e-mail probleem en de oplossing ervan) nog niet doorgestuurd hebben, dit best eerst doen.

Reputatie 7
Badge +4

@Hildevdh64 24-48 u nadat je het webformulier hebt ingevuld zal je mailbox terug hersteld zijn, Meer info in de link die Martin hierboven al doorstuurde.

Gisteren gebeld met medewerkster Proximus, probleem van mails zonder onderwerp bestaat nog steeds.
Als ik een stand van zaken vroeg => kunnen niet voorspellen wanneer ze het onder controle krijgen.

Staat gemeld op facebook, waar het - mijns inziens - beter via een banner zou gecommuniceerd worden op website zélf van proximus…..

Hoe is het mogelijk dat een probleem dat reeds zich voordeed in september, er nog steeds geen oplossing is?

We spreken hier over een beursgenoteerd bedrijf !

Gisteren gebeld met medewerkster Proximus, probleem van mails zonder onderwerp bestaat nog steeds.
Als ik een stand van zaken vroeg => kunnen niet voorspellen wanneer ze het onder controle krijgen.

Staat gemeld op facebook, waar het - mijns inziens - beter via een banner zou gecommuniceerd worden op website zélf van proximus…..

Hoe is het mogelijk dat een probleem dat reeds zich voordeed in september, er nog steeds geen oplossing is?

We spreken hier over een beursgenoteerd bedrijf !

Er is blijkbaar heel wat aan de hand in mailland van Proximus…. Ik krijg nu, lege mails zijn gestopt, steeds weer mails die ik al had ontvangen en ge-delete….zitten in een loop! Maar zullen nog enkele dagen, weken, maanden, ???? geduld moeten uitoefenen! Misschien kan Proximus nog een CEO of 2 aanstellen om problemen op te lossen???? Pfffff, triest!

 

Reageer