Vraag

Verdwenen netwerk

  • 8 November 2018
  • 8 reacties
  • 511 Bekeken

Ineens is mijn wifi 5.0-1840 verdwenen uit mijn lijst van netwerken.In plaats daarvan is Proximus smartwifi verschenen. Is dit een vervanging of is dit iets anders?

8 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Smartwifi is de vervanging van Proximus Fon.

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_hot_fon_vs_auto_fon/particulieren/support/internet/internet-onderweg/surfen-op-een-hotspot/wat-is-een-smart-wi-fi-hotspot.html

Uw Wifi 5.0 zou toch nog zichtbaar moeten zijn. U kan eens even de Wifi-knop op de modem indrukken zodat het lichtje uitgaat en daarna opnieuw drukken totdat het lichtje terug brandt. Daarna opnieuw kijken of je de 5.0 terug ziet staan.
Proximus fon staat er bij ons nog altijd op. En bedankt voor deze mogelijke oplossing van het wifi 5.0 probleem,zal het straks uittesten en iets laten horen. De wifi 5.0 is er nog maar niet meer zichtbaar op mijn pc.
Vroeger had "Proximus_Fon" en ook "Proximus_auto_fon"
Tegenwoordig is alleen "Proximus_auto"_fon vervangen door "Proximus Smart Wi-fi" dus is het logisch dat je ook nog Proximus_Fon hebt, dat dan op termijn ook gaat wegvallen.
Dank u.Voor de wifi 5.0 moet ik nog een reset uitvoeren denk ik. gisteren een oude tablet aangesloten en die had de vijf er nog op syaan. Dus is hij er no,ik zal het wel vinden. Bedankt allemaal.
Reputatie 7
Badge +3
Hilde Thysen moesten er nog vragen zijn dan horen we het wel. Groeten Els
Ter info: Je zegt "oude tablet" maar dan zou het goed kunnen dat zijn wifi netwerkkaart geen wifi-5.0 ondersteunt.
Zo oud nu ook weer niet.😀smiley: 😃
Ok ☺️

Reageer