Vraag

Verdwenen mails



Toon eerste bericht
This topic has been closed for comments

33 reacties

Reputatie 7
Badge +4

@Lamely Zie je deze mails wel staan als je inlogt op webmail.proximus.be ? Is het sinds een bepaalde datum dat je mails mist ? 

Deze mails staan ook niet op webmail.proximus.be. ik ben mails kwijt tussen 7 september 2022 en 11 september 8u40 's ochtends

@HadewychT Deze mails staan ook niet meer op webmail.proximus.be. De verdwenen mails dateren vanaf 7 september tem 11 september 8u40

Reputatie 7
Badge +4

@Lamely Ik heb ticket IM11997601 aangemaakt om dit te laten nakijken. 

Reputatie 7
Badge +4

Johan,

 

als je gaat inloggen via de Proximus webmail, vind je ze daarop? Link webmail

Je uitgaande mailserver, waarvan je zegt dat deze op smtp.skynet.be staat, moet ook relay.skynet.be zijn, de poort 25 is weliswaar wel goed. 

Wat is er op 13/2 dan precies gebeurd? Is daar een wijziging gebeurd? 

Heb de uitgaande veranderd naar relay .skynet.be - blijft hetzelfde . OOk op Proximus webmail ben ik alle mails kwijt - zelfs de meest recente verdwijnen na een paar dagen. 

Ik heb op geen enkele van mijn toestellen veranderingen aangebracht op 13/02 , tijdens de dag verschillende malen nieuwe mails gelezen - ‘s avonds wil voor het slapengaan nog even checken en … alles weg. Ik heb reeds mijn ITC-specialist laten komen en ook via microsoft support een recovery assistent laten draaien - zonder resultaat - ik werk met outlook. 

Reputatie 7
Badge +4

Johan, maar dan moet er wellicht toch één toestel zijn die alle emails via de POP server gaat binnentrekken. 
Kan je even al je toestellen nakijken (ook toestellen waar de mailbox op staat maar waar je de mails zelf normaal niet gaat bekijken) of er in je instellingen een inkomende server op POP3 staat?

@HadewychT Bedankt voor de hulp. De verdwenen mails staan terug in mijn inbox.

Grtjes Lieven