Verbuik Mijn Proximus

  • 1 December 2020
  • 2 reacties
  • 71 Bekeken

  • Rising star
  • 15 reacties

Ik begrijp NIETS van “Mijn verbruik” op Mijn Proximus.

Ik zou, nu al ruim 4Gb hebben verbruikt. Het totaal over December, deze maand juist net begonnen, 0 verbruik aangeeft.

Het details gedeelte is helemaal leeg.

Ik zou graag een verklaring willen voor “Mijn verbruik” en tevens wil ik een lijst zien van alle data die Proximus van mijn aansluiting heeft. Dus Proximus IP(4/6) naar IP(4/6) data send Kb data received Kb.

 

 


2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Roz Op het scherm wat u heeft doorgestuurd daar kan je uw verbruik in detail zien door rechtsonderaan op Meer details van uw verbruik te klikken.Daar zie je dan de datums -verbindsduur - hoeveelheid upload -hoeveelheid download.Waar u naartoe heeft gesurfd of wat u gedownload heeft daar heeft Proximus geen zicht over(wet van de privacy).Indien u deze details niet kon zien dan was er waarschijnlijk een probleem op MyProximus op dat ogenblik.Excuses alvast dan.Groetjes,Joel

Reputatie 7
Badge +4

Voor zover mij bekend is het probleem nog steeds “in onderzoek” cfr. berichten van maanden geleden hieromtrent op dit forum

Internet verbruik van x MB/GB van y GB/TB stemt blijkbaar +/- overeen met de info op de afrekeningen

Verbindingsdetails per maand zijn blijkbaar (nog altijd) onvolledig (ook bij mij in MyProximus)

 

Reageer