Beantwoord

Verbruik

  • 30 October 2020
  • 5 reacties
  • 274 Bekeken

Goedendag

 

Als ik mijn internet verbruik  bekijk op de web site  zie ik staan :

 al verbruik : 2,95 Tb van het totaal 3TB

 Zéér eigenaardig : als ik al mijn verbruikers data optel van de verschillende maanden van het jaar 2020 kom ik aan een getal van rond de 255GB  wat overeenkomt met 0,25 TB

 

Hoe kan dat op Uw website staan dat ik aan 2,95TB zit ?????

 

Graag uw antwoord

 

 

 

 

icon

Beste antwoord door YorickP 2 November 2020, 09:52

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Ik vermoed dat u zich zeker geen zorgen dient te maken

Proxximus schorst de downloadlimieten vast internet tijdelijk op (cfr. covid-19 begin dit jaar)

Zelf heb ik ook 3  TB als vermeld toegestaan maandelijks verbruik ondertussen in MyPx

https://www.hln.be/internet/proximus-heft-downloadlimieten-op-en-wil-cultuursector-steunen~ae12d7c0/

eigenlijk had ik al onbeperkt ongeacht  covid , maar wel in de vorm van gratis bijladen, dus is er niet veel veranderd :slight_smile: (voor internet start wel uiteraard)

En zorgverleners klant bij Proximus, krijgen 10GB extra mobiele data.

Bedankt voor de beide antwoorden , echter ze zijn van beide  géén antwoord op mijn  vraag .

 

punt 1 :

Hoe kan een maandelijks verbruik van gemiddeld 50Gb  , zelfs de eerste 2 maanden van 2020 was ik niet thuis er wal er een verbruik van  0 GB !!!!!!!

Hoe kan dit dan uitmonden op 2,95TB  na 10 maanden op de website van PX .

  • hebt dit op mijn maandelijkse facturen nagekeken en het verbruik opgeteld
  • tot hiertoe  eind oktber 2020 +/-  = 255Gb  op 10 maanden

 

 255Gb is uberhaupt géén 2,95Tb maar wel 0,25 TB !!!!!!

Dat is de hamvraag !!!!!!!!

 

Het gevolg van dit euvel is :

van zodra ik aan 3TB kom moet ik ofwel bijkopen ofwel  kan er nog gewerkt worden met een lagere  UP/DW load snelheid

 

Buiten de kwestie is :

Of er nu vanaf de covid 19 lockdown géén limietgrens meer is is niet aan  orde .

 

punt 2 :

Ik zal in mijn profiel verdere info plaatsen zoals gevraagd zodat ik dat even na kan kijken .

 

Groeten

 

Reputatie 7
Badge +4

Voor alle duidelijkheid

op de website MyPx - mijn verbruik 

& kijk naar uw details per maand

toegegeven het kan qua voorstelling voor verwarring / verkeerde interpretatie zorgen maar is zoals toegepast/voorgesteld/aangeduid reeds 6 maand geleden (1e periode covid-19) in MyPx

 

 

Reputatie 6
Badge +3

@andre bourbon 

Er is een bug dat het verbruik mis weergeeft. U heeft inderdaad vorige maand niet zoveel verbruikt. Op de verbruikspagina wordt het extra volume dat we toevoegen tijdens de covid-19 periode weergegeven als verbruikt. 

We zijn aan het onderzoeken om dit op te lossen dat het juiste verbruik weergegeven wordt.

 

Reageer