Beantwoord

Verbonden, geen internet


Dat is de melding die ik te zien krijg op mijn smartphone als ik wil inloggen op 'fon'
Hetzelfde gebeurt als ik wil inloggen op wifi.brussels
Nochtans heb ik accounts gemaakt & paswoord, en met mijn vorige smartphone waren er geen problemen.
icon

Beste antwoord door Jean-PaulS 3 March 2018, 11:55

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 6
Badge +4
Dag Jo,

We zien alvast geen problemen op je account. Ik heb je alvast een Email gestuurd met extra informatie, kan je dit even overlopen?

Groeten,

Jean-Paul
Jean-Paul, ik kreeg geen email met extra informatie.
Dag Jo,

We zien alvast geen problemen op je account. Ik heb je alvast een Email gestuurd met extra informatie, kan je dit even overlopen?

Groeten,

Jean-Paul
Dag Jo,

We zien alvast geen problemen op je account. Ik heb je alvast een Email gestuurd met extra informatie, kan je dit even overlopen?

Groeten,

Jean-Paul


de link 'Hoe surfen op een Wi-Fi Hotspot?' had ik al eerder bestudeerd maar bleek me niet verder te helpen.
Reputatie 6
Badge +4
Oei vreemd, dit is doorgestuurd naar je Gmail account. Alvast ook een rechtstreekse link hier.

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_hot_connect_apps/particulieren/welkom-bij-support/mobiele-apps/smart-wifi-wi-fi-hotspots-fon-hotspot/wifi-hotspots-installeren/hoe-surfen-op-een-wifi-hotspot.html

mvg,

Jean-Paul
Oei vreemd, dit is doorgestuurd naar je Gmail account. Alvast ook een rechtstreekse link hier.

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_hot_connect_apps/particulieren/welkom-bij-support/mobiele-apps/smart-wifi-wi-fi-hotspots-fon-hotspot/wifi-hotspots-installeren/hoe-surfen-op-een-wifi-hotspot.html

mvg,

Jean-Paul

de link 'Hoe surfen op een Wi-Fi Hotspot?' had ik al eerder bestudeerd maar bleek me niet verder te helpen.
Reputatie 6
Badge +3
Wat voor smartphone gebruik je?
Welk besturingssysteem?
Zit je mobiel abonnement in een pack?
Probeer je verbinding te maken met proximus_fon, of met proximus_auto_fon / proximus_smart_wifi ?
Kun je een screenshot maken?
Heb je de MyProximus app geinstalleerd?
Alcatel , android
zonder mobiel abonnement; wel orange
ik probeer enkel proximusfon (betaal niet voor autofon of smartwifi, wat je kan zien op uw site)
een screenshot is moeilijk (heb daarvoor een tweede smartphone nodig)
proximus app 'wifi hotspots' was geinstalleerd, MyProximus nog niet. Dit gebeurde inmiddels en .... het probleem lijkt opgelost ! (vind ik wel vreemd ... bij mijn vorige smartphone hoefde ik de app MyProximus niet te installeren)
Nog terzijde: soms verscheen de melding : http://captive.apple.com/generate_204 ; wat vreemd lijkt want het is geen apple.
TUI: je moet niet noodzakelijk MyProximus app installeren, werkt bij mij ook zonder ......
TUI: je moet niet noodzakelijk MyProximus app installeren, werkt bij mij ook zonder ......
leek me ook vreemd ... inmiddels helaas weer 'verbonden, geen internet'
en die vreemde melding http://captive.apple.com/generate_204 (na een vraag voor aanmelding)
werkt het niet als je aut_fon probeert
werkt het niet als je aut_fon probeert
bedoel je auto_fon ? dat is niet gratis voor mij
Inderdaad auto_fon ik heb een oud comfort pack en daar is het wel gratis, ik weet niet voor welke packs je hiervoor moet betalen!
Je zou ook als bij wijze van proef eens kunnen proberen met Proximus_auto_fon of Proximus_fon van je bbox in te loggen met je laptop bijvoorbeeld.
Goede suggestie - laptop kan verbonden worden met proximus-fon. De oorzaak ligt blijkbaar bij de smartphone. Voorlopig doet deze het weer...

Reageer