Beantwoord

VDSL in Sint Lambrechts Woluwe?

  • 22 June 2017
  • 3 reacties
  • 85 Bekeken

Hallo,

Leuk om te horen dat Proximus gaat beginnen met de uitrol van fibre to the home, maar misschien kunnen ze eerst zorgen voor VDSL voor al hun klanten. Ik woon in Sint Lambrechts Woluwe (Driesstraat), dus niet wat men noemt in een of ander boerengat, maar moet het nog steeds stellen met ADSL en dus 7Mbps. Vele maanden geleden was mij gezegd dat er een nieuwe kast was geplaatst die VDSL zou toelaten, en dat men mij op de hoogte zou houden. Maar sindsdien heb ik daar niets meer van gehoord. Kan iemand van Proximus mij daar een update van geven?

Bedankt,
Rudi
icon

Beste antwoord door RobrechtB 22 June 2017, 13:51

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag Rudi, ik heb even gekeken volgens onze test is vdsl2 mogelijk op 70Mbps.

Je kan het hier ook na zien. https://www.proximus.be/nl/id_cr_intspeedt/particulieren/producten/r-orphans/speedtest-internet-connectie.html#/speedResult

Je kan een omschakeling aanvragen via onze klantendienst. Ik zal alvast dit bericht bij hen plaatsen.

Groetjes, Robrecht
Heel hard bedankt om dat even na te kijken Robrecht.

Ik ga daar vrij dikwijls checken, en tot voor kort (vorige week?) stond daar nog gewoon 7Mbps. Ik kijk er vol verwachting naar uit.

Een paar maanden geleden stond daar trouwens ook al eens 70Mbps hoor, en ik heb toen ook een aanvraag ingediend, en de technische dienst heeft me toen zelfs opgebeld voor meer informatie, maar de enige 'actie' was dat na een paar weken die tool terug gewoon 7Mbps aangaf. Enfin, ik zie wel wat er nu gebeurt.

Mvgr,
Rudi
Reputatie 7
Badge +4
Dag Rudi,

Ik heb een aanvraag doorgegeven voor de overschakeling naar VDSL2

Een collega zal je nog iets laten weten ivm de afspraak wanneer dit zal gebeuren.

Mvg,

Koen

Reageer