Al jarenlang trouwe (en tevreden) klant bij Proximus. Vroeger woonachtig in Dilbeek waar ik van een 50 mbps internet verbinding kon genieten. Momenteel verhuist naar Brussel Stad (Rijkeklarenstraat) waar ik mijn plan moet trekken met een maximale internetverbinding (ADSL) van 7 mbps.
Bijgevolg kan ik pretty much enkel verbinding maken met 1 toestel , vaarwel Netflix - YouTube - Gaming en consoorten allemaal tegelijkertijd. Alreeds de klantendienst gecontacteerd en zij laten mij weten dat de omschakeling van ADSL naar VDSL op gang is. Toestemming nodig van lokale overheden om wegen open te breken en andere noodzakelijkheden zorgt voor vertraging. Waarvoor alle begrip.
Wetende dat België en zijn vele overheden niet altijd optimaal communiceren, met andere organisaties betreffende uitvoering wegenwerken etc. Laat ik graag aan jullie (Proximus) weten dat het masterplan rond het Beursgebouw in gang is gezet (o.a. de Rijkeklarenstraat is momenteel afgesloten voor werken) , kunnen jullie hierop inspelen en tevens de lijnen updaten naar 2017 standaard ?
Alvast bedankt.
Vriendelijke groet,
M
Beste antwoord door ThomasP
Bekijk origineel