Beantwoord

VDSL in Brussel Stad?

  • 20 June 2017
  • 4 reacties
  • 212 Bekeken

Hallo

Al jarenlang trouwe (en tevreden) klant bij Proximus. Vroeger woonachtig in Dilbeek waar ik van een 50 mbps internet verbinding kon genieten. Momenteel verhuist naar Brussel Stad (Rijkeklarenstraat) waar ik mijn plan moet trekken met een maximale internetverbinding (ADSL) van 7 mbps.

Bijgevolg kan ik pretty much enkel verbinding maken met 1 toestel , vaarwel Netflix - YouTube - Gaming en consoorten allemaal tegelijkertijd. Alreeds de klantendienst gecontacteerd en zij laten mij weten dat de omschakeling van ADSL naar VDSL op gang is. Toestemming nodig van lokale overheden om wegen open te breken en andere noodzakelijkheden zorgt voor vertraging. Waarvoor alle begrip.

Wetende dat België en zijn vele overheden niet altijd optimaal communiceren, met andere organisaties betreffende uitvoering wegenwerken etc. Laat ik graag aan jullie (Proximus) weten dat het masterplan rond het Beursgebouw in gang is gezet (o.a. de Rijkeklarenstraat is momenteel afgesloten voor werken) , kunnen jullie hierop inspelen en tevens de lijnen updaten naar 2017 standaard ?

Alvast bedankt.

Vriendelijke groet,
M
icon

Beste antwoord door ThomasP 20 June 2017, 14:11

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Hey Deadbawx, ik heb dit even voor je nagekeken en VDSL2 is reeds beschikbaar maar er is een uitbreiding nodig in onze verdeelkast in straat gezien deze tegen zijn maximale capaciteit aanloopt.. Normaal gezien moeten we je al wel kunnen omschakelen. Ik stuur het door naar de desbetreffende dienst om het nodige te doen. Zij zullen je contacteren om verder een afspraak te maken met een technicus. Mijn excuses dat dit van het begin niet mogelijk was.
Dag Thomas

Dank voor de snelle opvolging, ik wacht geduldig af.

Vriendelijke groet,
M
Reputatie 7
Badge +4
beste, de omschakeling op de centrale zou morgen moeten uitgevoerd worden
Dag Jonathan,

Vandaag geniet ik van een 64 mbps verbinding!

Dank voor de snelle opvolging en goede customer service.

Vriendelijke groet,
M

Reageer