vaste klanten

  • 19 December 2019
  • 1 reactie
  • 156 Bekeken

Reputatie 2

hoi,

eigenlijk vind ik het allemaal niet eerlijk.nieuwe klanten krijgen tv,tablet etc etc….

waarom worden vaste klanten nooit beloont?ik heb zelfs anderhalve dag geen internet gehad en dat vinden ze hier normaal.ik woon aan de Nederlandse grens en ik vind het schandalig dat ik een versterker moet huren omdat proximus anders storingen geeft,dit probleem ligt niet aan mij wel bij proximus en ik kan ervoor betalen. bij telenet had ik dit probleem niet en was internet zelfs sneller.

bleek vorige week dat ik al meer dan 1 jaar doorgeef dat mijn internet niet goed werkt ,slechte ontvangst ,heel traag,wifi valt regelmatig weg. Nu blijkt zeker na anderhalf jaar dat een technieker die de lijn aangesloten heeft verkeert had aangesloten. zoiets kan toch niet ! ze zeiden eerst dat ik nog voor technieker zou moeten betalen tot hiertoe geen rekening gehad want heb ook foto’s van verkeerde aansluiting gemaakt. na al die ellende geen excuses,geen vergoeding. Dan is de service bij telenet helemaal anders en veel beter daar kan proximus nog van leren. Bij telenet ook eens een week problemen gehad(niet meer dan een jaar denk bijna 2jaar)en heb bloemen gekregen,een maand gratis,en een telefoon mogen kiezen omdat ik invalide ben en bedlegerig is dit mijn enige sociaal leven nog. :cry: ik ben 2jaar aan het lijntje gehouden geweest en heb toch wel een aantal maanden 5euro korting gehad voor wifiversterker die noodzakelijk is. Soms denk ik om terug over te stappen naar telenet.

vind het allemaal jammer dat het allemaal grote winstbelang is en nieuwe klanten krijge vanalles maar de vaste klanten wordt niet over gesproken alleen dat de prijzen de lucht in gaan.


1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

@anjake123 

Beste,

het spijt me dat het zo gelopen is.

Kan je aub in je profielgegevens je klantennummer doorgeven ?

Een contactnummer ?

We proberen een collega te zoeken om dit te bespreken en kijken wat we voor je kunnen doen.

Groeten,

Tina

Reageer