Beantwoord

van pack Familus naar Flex

  • 27 January 2021
  • 2 reacties
  • 131 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Goede middag,

Ik heb mijn mobiele abonnementen uit mijn tuttimus pack gehaald.Hierdoor val ik in principe terug op familus pack.Dit is intussen ook zo aangepast in “myproximus” door proximus.

Vervolgens heb ik een aanvraag ingediend om over te gaan naar Flex met optie “allsports” (die ook al in tuttimus zat) en optie” thuis vaste lijn” voor 11 €..totaal 86,99 €.

Tijdens activatie kreeg ik de melding dat dit niet online kon aangepast worden en zou gebeld worden tussen 13 en 15 uur..Echter niets gehoord.

Graag zou ik willen weten hoe het nu verder moet..Bestelling staat nog steeds in winkelwagen.

Ook zou ik zeker willen weten of de android decoder (v7) en de wifi booster wel degelijk in het nieuwe pack zitten.

Referentienr van de bestelling : 922547970.

klantnr: 1158****

Groetjes.

icon

Beste antwoord door tina.b 28 January 2021, 11:37

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@georges_063 

we hebben met elkaar gesproken en het nodige wordt gedaan

groetjes

Tina

Reputatie 3
Badge +1

Bedankt Tina, simply the best. 

Reageer