Beantwoord

Valse diensten

  • 21 January 2019
  • 2 reacties
  • 261 Bekeken

Beste proximus-werker,
Ik gebruik mijn allendaagse tijd, die ik beter zou spenderen aan het leren van vakken voor de universiteit aan jullie geweldige internet.
Mijn familie betaalt al 11 jaar voor een alles-in-een pakket, waarbij we normaal gezien 100MB/s downloadsnelheid zouden moeten hebben. Dat is blijkbaar te moeilijk voor jullie om ons te geven, blijkbaar vinden jullie 30MB/s goed genoeg. Ik ben van mening dat als wij betalen voor bepaalde diensten, diensten die wij degelijk willen gebruiken, dat wij die dan ook moeten krijgen!

Ik zou zeggen dat rond de 15 à 20 EURO per maand aan internet besteed wordt en we krijgen maar 3/10 van wat ons beloofd wordt, dan worden wij toch niet rechtvaardig behandeld?

Ik heb al met uw klantenservice gebeld, zij zeiden me:' ja wij kunnen er niets aan doen dat u niet onder de zendmast woont.'
Ja ik kan er niets aan doen, dat ik geen straling 24/7 door mijn lichaam wil hebben gaan.
Mijn familie betaalt voor 100 MB/s en het is ook logisch dat wij recht daarop hebben.
Wij hebben dit probleem al 3-4 jaar voor, wij hebben ons lang stil gehouden, halverwege het 2e jaar moesten we elke dag onze router minstens 8 keer heropstarten, omdat wij 12 MB/s binnenkregen.
Proximus kwam dan af als een ridder op zijn witte paard en ruilde onze oude router in voor een nieuwe. -wauw, dat heeft echt geholpen (sarcasme) -

Ik heb ook nog 3 weken geleden een klacht gestuurd via de klantenservice ( een tweede) en ik wacht nog altijd op een antwoord en ik hoop dat dit wel voor een antwoord zal zorgen.

Voordat ik eindig wil ik nog toevoegen: uw 9 tips voor beter internet heb ik ook allemaal al geprobeerd: router op gelijkvloers; router 1 meter boven de grond; wifi-versterker/ -extender; etc.
Wel ik kan zeggen na zoveel geprobeerd te hebben, dat niets gewerkt heeft en dat u nu beter met een oplossing afkomt, een oplossing waarbij wij wel onze 100MB/s downloadsnelheid heeft en hoe zit het met alle vorige jaren, waar wij braafjes ons mondje gehouden hebben voor jullie, waar wij veel te veel hebben betaald voor uw "diensten".

Om te eindigen wil ik simpelweg stateren dat ik van streek ben, wij betalen veel voor ons internet, en we krijgen niet wat u belooft en dat opzich kan bestraft worden als het misleiden van een consument door de dienstverlener.
Ik ben er zeker van dat ik niet de enige ben die dit voorheeft, dus mijn beste Proximus:
Doe. Er. Iets. Aan.

Ik dank u alvast,
Dhr. Pluymers
icon

Beste antwoord door Martin 22 January 2019, 07:46

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
hi

Kan je ons via prive je klantennr of lijnnr doorgeven ?
dan kijk ik na wat voor snelheid je zou moeten halen



https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679Mvg
jonathan
Louter ter info:
Het is de snelheid die een lijn aankan (niet wat het abonnement toelaat) die iedere klant krijgt zo kan het bv zijn dat een klant 10Mbps krijgt en andere klant met identiek het zelfde abonnement (= het zelfde moet betalen) 100Mbps krijgt, dit staat trouwens onder de voorwaarden van hun abonnementen op hun site.
Eigenlijk zou je de minimum snelheid moeten krijgen die proximus belooft en die vind je hier:
http://proximus.be/internetsnelheid
NB: Het is maar eens er overal glasvezel zal liggen dat iedereen ook een mooie internetsnelheden zal krijgen, maar tegen wanneer die overal zal uitgerold zijn is maar de vraag natuurlijk!