Beantwoord

URGENT: afspraak technieker ivm onze verhuis


Kan een Proximus medewerker op het forum mij verder helpen?

Ik verhuis per 3 april. Ik heb dit pas een week geleden kunnen melden bij de klantendienst, omdat wij nog niet eerder een nieuwe woonst gevonden hadden. Het pand waar wij nu nog enkele dagen wonen wordt op 3 april van het elektriciteitsnet afgesloten en waarschijnlijk dezelfde week nog gesloopt. Vanaf 3 april zitten ik en mijn man in onze nieuwe woning zonder internet en tv, omdat ik onze verhuis pas zo laat heb kunnen aangeven. Ik wil ons internet/tv pack meeverhuizen en zit werkelijk met spoed op een afspraak met de technieker te wachten, die de installatie na verhuis zal uitvoeren op het nieuwe adres. Ik heb nog altijd niets vernomen. Wij zouden liever niet 2 weken geen internet en tv hebben.

Ik heb de klantendienst deze week nog eens telefonisch gesproken en zij gingen wel al de facturen en post van Proximus naar ons nieuwe adres sturen, want vanaf volgende week staat hier geen brievenbus meer. Ik weet echter niet of de medewerker van de klantendienst goed beseft heeft dat wij vanaf 3 april zonder internet en tv zitten.

Vanaf 3 april ben ik enkel bereikbaar via gsm. Kan dan mijn mail niet meer in. Dus ik zou graag gebeld worden ivm afspraak technieker. Kan iemand van jullie hier eens nazien wanneer de technieker voor ons aan de beurt is. Voor ons heeft dit echt spoed. Want ondertussen betalen we natuurlijk wel. Maar eventueel 2 weken geen internet is wel een ramp voor mij ivm dingen kunnen regelen.

Graag zsm een reactie. Ik kan waarschijnlijk maandag of dinsdagmorgen nog een privébericht sturen met klantgegevens e.d. Nadien zal dat niet meer gaan en kan ik niet meer reageren op dit forum. Graag zsm een reactie op dit bericht.

Dank u wel !
icon

Beste antwoord door Janine_05 3 May 2018, 15:17

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Dag Janine,
kan je ons via deze link je nieuwe adresgegevens / klantennummer e.a. nog even doorgeven dan proberen we dit zo snel mogelijk in orde te maken.
Mvg. Wilfried
Dat is fantastisch, Wilfried. Heel veel dank voor je snelle reactie! Ik zal nu direct via de link mijn gegevens doorgeven.

Groeten,
Janine
Ik wacht nog altijd op een reactie van Proximus ivm afspraak technieker voor onze verhuis. Gisteren mijn gegevens doorgegeven via de link van WilfriedJ, maar nog altijd geen verdere reactie van een medewerker daarop gehad. Wij zitten nu zonder tv en internet. Graag afspraak technieker deze week, indien mogelijk. Ik schrijf dit nu vanuit de bibliotheek.

Gr, Janine
Reputatie 7
Badge +3
Dit is een vervelende situatie, ook voor ons. Oprechte excuses hiervoor. Mijn collega van de betrokken dienst zoekt momenteel uit wat er aan de hand is. Ze nemen contact op zo gauw het kan.

Groeten,
Tina
Hallo Tina, zou je mij op dit openbaar forum niet met mijn echte naam willen vermelden, enkel met mijn forumnaam? Ik respecteer mijn privacy op internet. Enkel mijn echte naam in de privéberichten via de link. Dank u.

Ik ben vorige dinsdag 3 april gebeld door ene Priscilla dat ze er mee bezig waren. We zijn nu een week verder, maandagmiddag 9 april en ik internet wederom vanuit de bibliotheek. Heel praktisch, maar niet heus. Ik heb niets meer vernomen. Zit nu al een week zonder internet en tv.

Bij MyProximus zie ik ook geen enkele afspraak staan ivm installatie van onze verhuis.

Wanneer komt de technieker langs en wanneer krijg ik eindelijk eens een bevestiging hiervan?

Graag asap bellen op mijn gsm (zie mijn nummer in privéberichten). Ik ben via mail niet bereikbaar en ik heb geen smartphone.
Reputatie 7
Badge +3
hallo, we zoeken uit wat er aan de hand is.

Priskilla zal je contacteren als er vooruitgang zal zijn.

Excuses voor het wachten, dat is niet de bedoeling, en niet de standaard methode :-(

Groeten,

Tina
Hallo Tina, ik dacht ik kijk nog even bij de berichten voordat ik hier weer de bibliotheek uitloop. Dank alleszins voor je reactie.

Wat is er toch voor een IT probleem?

Het enige wat ik zelf weet is dat op ons vorig adres de elektriciteit ondertussen waarschijnlijk van het net is gehaald ivm afbraak pand.

En op ons nieuwe adres hebben de vorige huurders er blijkbaar een zooitje van gemaakt. Huisbaas heeft huis volledig moeten opkuisen. Ik heb geen idee of die mensen ook iets aan de bekabeling internet/tv kapot hebben gemaakt. Ligt het daaraan misschien?

Het wordt gewoon erg vervelend nu. Ik heb ook geen smartphone, dus ik kan enkel in mijn mails en internet (Proximus forum, betalen diverse facturen, ...) via de bibliotheek.

Ik ben nu dan ook weer enkel bereikbaar via gsm, dus zal je antwoord hierop niet meer lezen vandaag. Proximus dient enkel en alleen contact met mij op te nemen via gsm. Ik probeer altijd op te nemen, maar indien dat niet lukt, dan kan er een bericht achtergelaten worden op de voicemail, maar ik zou het op prijs stellen als Proximus dan later die dag of de dag nadien nog eens probeert om mij persoonlijk aan de lijn te krijgen.

Hoe dan ook, nogmaals dank voor je snelle reactie en ik hoop dat er nu snel een oplossing komt.
Ik wacht nog altijd ...
Reputatie 7
Badge +3
Beste,

Ik zie dat IT er volle bak mee bezig is.We hopen echt op een snelle oplossing.
De dossierbeheerder volgt dit ook dagelijks op.
Van zodra IT de oplossing heeft gaat deze u onmiddellijk terug contacteren.
Excuses dat het langer duurt dan in normale omstandigheden.

Groetjes,Joël
Dank voor je reactie, Joel !

Mijn reactie vanuit bibliotheek. Ik vind het fijn dat IT ermee bezig is. Dat geloof ik ook wel. Ik zou alleen ook zelf graag weten wat er precies aan de hand is. Wat het exacte probleem is. Waarom het zo'n gedoe is om het Proximus pack van oud adres naar nieuw adres te verhuizen.

Ik zou het ook fijn vinden om wat meer telefoon van Proximus te krijgen dat ze ermee bezig zijn, want nu hoor ik een hele week niks. En ik ben wel al jaren Proximus (Belgacom) klant en heb evengoed recht op tv en internet en bovenal op een correcte behandeling.

Wij hebben nu 2 weken geen internet en tv en wij begrijpen niet waarom deze verhuis zo'n toestand is. Wij hebben Proximus TV en internet al vaker meeverhuisd en dat was nooit een probleem.

Gisteren heb ik dan ook nog eens de maandelijkse factuur in de bus ontvangen, waarbij ik verondersteld word te betalen voor tv en internet voor april, terwijl wij tot nu toe gedurende de maand april nog geen tv en internet tot onze beschikking gehad hebben op het nieuwe adres. Dien ik deze factuur te betalen en zo ja, wordt dit achteraf dan correct gerecupereerd met een kredietnota? Zeer graag zou ik hierover een aantekening hebben in mijn dossier. Want betalen voor niet geleverde diensten is wel wat raar.

Kan een technieker niet gewoon bij ons langskomen en ter plaatse eens kijken wat het probleem zou kunnen zijn? Ligt het probleem bij het oude adres of bij het nieuwe adres? Of ligt het niet aan het adres?

Nogmaals, heel fijn dat er aan gewerkt wordt, maar er moet meer direct telefonisch contact met de klant zijn hierover. De klant moet regelmatig op de hoogte gehouden worden en er niet zelf constant naar hoeven vragen.

Mvg
UPDATE voor de mensen die meelezen.

We hebben nog altijd geen internet en tv, maar ik heb de afgelopen 2 weken goed contact onderhouden met mijn dossierbeheerster. Ze heeft me goed op de hoogte gehouden van alles en mij regelmatig zelf telefonisch gecontacteerd op mijn verzoek. Ze heeft echt moeite gedaan om het (eindelijk) in orde te krijgen. Dank je wel, Priskilla! Word zeker geapprecieerd!

Komende maandag 7 mei komen de laatste installateurs aan huis en dan zou het in orde moeten zijn.
Reputatie 7
Badge +3
Dank je voor je feedback. Ik geef het door aan Priskilla.

Groeten,

Tina
Laatste update.

De installateurs zijn vandaag (donderdag 3 mei) al gekomen en we hebben zowaar na 4 weken nu wederom tv en internet. Ik schrijf dit berichtje heerlijk relaxed vanuit mijn living ...

Deze topic mag dan ook gesloten worden. Het is allemaal netjes in orde gekomen. Dank u wel, Proximus!

Reageer