Vraag

Uploadsnelheid weer gehalveerd...

  • 12 March 2021
  • 4 reacties
  • 60 Bekeken

Hey!

 

Ik had een probleempje en ik dacht om het probleem hier aan te kaarten. Laatst had ik een heel lage uploadsnelheid voor wat ik betaalde en hierdoor kwam er een technieker naar ons huis om het probleem fysiek te controleren. Ik had eerst een uploadsnelheid van 5 en deze hebben ze kunnen verdubbelen naar 10. Dit heeft zich een maand lang volgehouden, waar ik ook erg tevreden mee was. Een aantal dagen nu merk ik dat er weer heel veel vertraging is en wat blijkt... Mijn snelheid is weer gedaald naar 5... Ik heb mijn modum gerest, maar beter werd het er niet op. Kunnen jullie mij aub helpen, want ik vind het oprecht niet fijn dat ik me hier steeds zorgen om moet maken.

 

Vriendelijke groeten, 


4 reacties

Reputatie 7
Badge +5

@Semih_C Ik heb net een meting gedaan op je lijn. Je zit aan snelheid met 40mbps download en 6 mbps upload. 

Dit wilt zeggen dat dit de snelheid is die je lijn aankan en hier op stabiel blijft. 

@Semih_C Kan je je gegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan kijken we het eens na.

Gedaan! :-) 

Reputatie 7
Badge +5

@Semih_C Kan je je gegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan kijken we het eens na.

als een prox forummedewerker hier de draad opneemt kunnen ze u lijn al eens testen.

Reageer